Odlupovácí lak na nehty? Top nebo trop?




Ahoj!
Dalším článkem na blogu bude recenze laku na nehty - z postovnezdarma.cz. Odkaz na produkt - ZDE


Rozhodla jsem se vybrat si lak na nehty, protože jsem chtěla vyzkoušet množství způsobů jak si s nimi vyhrát. Za prvé jsem vždy chtěla vyzkoušet gel laky, ale zároveň se na internetu rozšířila verze laku, která  mi přišla lákavá. Pokud Vás přestane lak bavit, jednoduše ho sloupnete.

Tato verze laku mi přišla zajímavá, protože často se mi stává, že mě lak přestane bavit a nebo se někde malinko odchlípne.
Od She jsem si zamilovala lak na nehty, který vypadal zlatě s třpytky. Když jsem na výběru viděla přesně tento lak, řekla jsem si, že ho musím mít!



Lak normálně naaplikujete na nehty a jemně strhnete, pokud Vás přestane bavit.
Já jsem se rozhodla pod samotný lak dát ještě "podkladový lak", protože při představě, že si budu strhávat lak z nehtu vidím představu, že sebou vezme i kus nehtu (mám slabé nehty a dost se mi dvojí). Musím říct, že to byla ta lepší varianta, protože při odlupování jsem opravdu vzala celou část laku - nikde se mi nenatrhl, odlepil se jako celek. Na fotce vidíte, že zbylo trochu laku na kraji nehtu, skoro až v nehtové kůžičce, což mi přišlo jako dobrý výkon - čekala jsem, že se lak roztrhá na více částí. Ještě abych dodala - laku jsem aplikovala jen jednu vrstvu, takže na nehtu byl podklad a samotný lak.



Jediné co mi přišlo hodně nepříjemné bylo to, že mi lak na nehtech vydržel necelých pár hodin. Za mě je to věc, kterou asi nepotřebuji a trochu mě zklamala. Pokud děláte nějaké normální činnosti jako úklid, mytí nádobí a podobně, je hoooodně pravděpodobné, že vám také lak vydrží chvilku. Já jsem si nehty nalakovala na jednu akci v hospodě, kde jsem byla za barem.  Během několika hodin jsem měla nehty odloupané, což mě zarazilo, protože to nevypadalo zrovna vzhledně.

Je pravda, že mě laky na nehty dlouho nevydrží, bohužel. Maximálně den, takže pokud bych měla čekat něco více od tohoto, tak rozhodně jsem to nedostala. Ale jinak na vyblbnutí ok.

Můj verdikt zní asi takto. Za mě tento lak ne. V případě, pokud by ste aplikovali další vrstvu na tento lak, už by neměl stoprocentní vlastnost toho, že si ho můžete sloupnout kdykoli. Pokud chcete lak vytáhnout jen na nějakou událost, asi bych v tom neviděla problém - například na večer do divadla, na zábavu. Ale pokud očekáváte, že vydrží několik dnů, tak ne.


Komentáře

  1. Hezky sepsaná recenze. Lak mě nezaujal, raději zůstanu u mých oblíbených značek laků na nehty :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky