Liary - Third part


Sedím za počítačem a prohlížím si statusy na Facebooku. Někdy se divím, kolik lidí dokáže žít jen přidáváním příspěvků na FB. Vyskočí mi okýnko. Jméno mi nic neříká, ale profilová fotka mi pomalu pomáhá rozeznat osobu.

"Ahoj Hani, jak se máš? Co nového? Co kluci?" Poslední měsíc to je asi třetí vzkaz, který mě dokázal dostat do rozpaků. Už ani nevím, kdo to je a hlavně, jak si na mě vzpomněl? Přemýšlím a brouzdám po profilu kluka, který mi právě napsal zprávu. Už vím. Fotky na profilu mi ukazují nespočet fotek s přítelkyní. Už vím! Vím! Koukám do informací - stav nezadaný. A sakra!

Nejen, že už není se slečnou, do které byl ještě před pár hodinami zamilovaný, ale už mi dokonce píše? Takže ta divoká nezkrotná láska, kterou cítil nejen v jeho srdci, mozku a kalhotech teď vymizela? Nemám přítele, popírám fakt, který se stal pravdou.

"Nechceš jít ven? Já jsem se dneska ráno rozešel se svojí holkou a tak bych pokecal." Ano, už několikrát jsem naletěla a šla ve smyslu utěšení a zlepšení nálady - všichni známe tyhle shitdays, kdy nechceme být osamotě, ale zároveň si přejeme, aby kolem nás nikdo nebyl.Vždycky to dopadlo stejně. Nejen, že jsme se řešili, jak byla jeho ex blbá a pitomá (jojo, proto s nima vždycky byli tak dlouho než jim to došlo - penis místo mozku), ale došli jsme i k tomu proč já jsem sama.

"A nechceš to náhodou změnit? Já jsem single, ty si single." Ne díky, budu raději single, než se teď nakrucovat před někým, kdo si mě nevážil natolik, že dal přednost jiné slečně přede mnou. A teď když zjistil, že s ním vyjebávala hodně a očividně i dobře, snaží se napravit chybu, kterou udělal.

"Ne díky" zní odpověď, kterou mu jako jedinou dám. Ještě před patnácti hodinami byl zabořený v klíně svojí bejvalky a teď se snaží, abych já ocenila jeho šarmantnost? Sakra cože? Děláš si srandu? Už je proto, že jsem ti předtím nebyla očividně dost dobrá mě nakrklo k tomu, aby sis uvědomil, že ke mně cesta rozhodně nevede. Jedině pokud nebudeš mít propíchané nohy hřeby, do stehen zasekaný ostnatý drát a ruce odseknuté až k předloktí. Ano, trochu morbidní, ale já bohužel nedokážu pochopit tu troufalost, vrátit se někam, kde jsem neskončil moc dobře.

Nepiš, neptej se, nezkoušej. Slova, který si zapamatuj. Co nejvíc shodí kluka před holkou je to, že po několika hodinách po rozchodu obepisuje holky, který by mu buď daly a nebo holky, u kterých si myslí, že má šanci. Žádná z nás nechce být nálepkou, izolepou nebo náplastí na špatném vztahu. A už vůbec nechceme vědět, že po rozchodu s námi se objeví další chudinka, která s radostí přijme místo partnerky. Nedělej nic, co z tebe udělá většího vola než opravdu si.

Komentáře

Oblíbené příspěvky