Liary - First part



Ahoj,
zase ti píšu, já vím!  Jsem zoufalá? Ano! Ne, nejsem! Jsem hrdá na to, kdo jsem, i když ne všechny cesty byly správně zvolené.
Jsem zklamaná! A proč? No hádej! Hlupáku nebo spíš hlupačko?!

Sedím u počítače a prohlížím si fotky, co jsi mi poslal. Říkal si, že jsem nejlepší. Nejlepší milenka, kterou si měl. Byla jsem tak hloupá a naivní, že jsem ti věřila fakt, že budeme spolu dlouho.
Neuvědomila jsem si, jak moc jsi si mě obmotal okolo prstu a viděl si, jak sama přicházím k myšlence, že spolu budeme. Až jsem se zamilovala. Hluboce a hořce.

Věděla jsem, že si JINÝ. Ne výjimečný, ale že jsi svůj. Poslouchala jsem na slovo, byla jsem zamilovaná? Nebo jen závislá? Zvykla jsem si na to, mít po bohu skvěle vypadajícího mladého muže. Snědší pleti, kterou zajišťovalo solárium. Pěkně stavěný a to hlavně díky fitku. Jojo, měl si dokonalý život. Život ideálního muže.

Jednou do týdne, když to vyšlo, zajel sis užít něhu a zároveň tvrdou a nespoutanou vášeň spojenou se sexem. Po zbytku týdne jsi pracoval tvrdě, užíval si fitka a popřípadě jsi si užil sauny. Jak ty jsi měl zajištěný život! Ideál! Jen já hloupá jsem věřila, že jsem tvojí součástí. Bohužel jsem byla, ale jen postelová část.

Nebudu ti asi říkat, že jsi měl pravdu a že náš rozchod, díky mě, protože jsem se zamilovala byl správný, ale dokonce jsem si uvědomila, že mi je bez tebe líp. Myslím na tebe, ne že ne, ale přeci jen cítím mírný klid v duši. Cítím se volnější, dřív než kdy předtím. Proč jsem ale napsala tenhle zápis?
Protože si hlupák a hlupákem zůstaneš! Vyměnil si svojí dokonalou milenku, která hltala tvoje nesmysly, dělala co si chtěl a byla schopná odvázat se a vyjít naproti dobrodružství!

Proč si udělal tak hloupou chybu, když teď klečíš u mých nohou a až teď si uvědomuješ o co si přišel. Přišel si o svou milenku a vyměnil si jí za jinou, jak říkáš sám - za horší. Chceš se vrátit zpátky, ale asi ti uniklo, že vzplanutí po našich milostných hrátkách vyhaslo a já už nadále nebudu trpět tvou ironickou péči a lásku. Byla to vlastně někdy láska?

Měl si mě někdy opravdu rád? Byla v tvém srdci alespoň špetku láska? Nebo si maloval to prostřelené srdce po našem skotačení v autě na sklo jen tak? Bylo to pro to, že si věděl, že ho chci vidět? Nebo si mě chtěl zavést do milostného ráje, abych ti odkývala všechny ty věci, které jsi si přál? Byla jsem někdy ženou, kterou by jsi chtěl mít po svém boku?

Asi ano, když jsi se zpět vrátil s tím, že ti chybím a často na mě vzpomínáš. Byla jsem to nejlepší, co si kdy mohl mít. To si pamatuj! V sexu přebornice, kterou sis pokaždé vychutnával až do konce. Po boku jsem byla SLEČNA DOKONALÁ, která ti upekla medovník k tvým narozeninám. Ani si nečekal, že budu tak štědrá a že se o tebe tak budu starat, nebo ano?

Bral si mě jako použitou ponožku, kterou si použil a po náročném dni hodil do koše s tvými dalšími použitými milenkami? Nebo jsem tam byla první odhozená, abych věděla, že tady vítr nepovane? A byla jsem názorným příkladem, že takhle se to nemá?

Asi máš pravdu, jsem unavená, opilá a ty mě prosíš, ne na přímo, ale prosíš o cestu zpět. Asi ti nedokáži říct ano, ale ani ne. Zklamal si mě, ale pro tvoje kaštanové oči je jednoduché změnit směr. Nebudu už nic říkal, slov je moc a víry v tebe už málo. Snad dokážeš žít s tím, že někdo tě MOHL MILOVAT, jen ty si se neřídil srdcem. Co o to víc bolí, když mi přiznáš, že srdce je pro mě, ale hlava všechno dokonale popře, aby ses neřítil do záhuby. Promiň, ale už nedokážu dělat, že nic.

Měj se hezky, Ty i tvá nová milenka. Jediné co ti slíbím, že až se budeš milovat s ní, budeš si představovat mě. Tvá milenka ♥

Komentáře

Oblíbené příspěvky