Avon Skin so soft Endless touch



Ahoj! :)
Dnešní článek věnuji kosmetice od Avonu.
Je pravda, že nejsem úplně příznivcem katalogového zboží, ale někdy se tam dá opravdu dobře najít a ty techniky například vůní jsou už na vyšší úrovni - oproti počítači a objednávání z eshopů určitě o 100%.



Jak jsem nakousla, dnes to bude Avon a to rovnou krém nebo spíš gel. Vůbec nevím jestli se ještě stále prodává, takže pokud ne, omlouvám se.



Krém má citrusovou vůni (velmi netypickou bych řekla). Ve svém složení má i arganový olej, který by měl pokožku hydratovat, zjemnit a prozářit.


Tento gel jsem dostala na mazání se po spálení se na sluníčku. Gel je naprosto božský. Nejen že výborně voní a pro mě je to fetiš, ale zároveň je lehký, rychle se vsákne a kůže je po něm heboučká. Konzistence něco jako no, uvidíte na obrázku. Za mě tohle je super jednička, protože jsem si používání užila a moje pokožka taky! :) Co se týče ceny, tak bohužel nemám tušení.

Komentáře

Oblíbené příspěvky