RUN OUT 1.

Ahoj! :)
Omlouvám se, že v poslední době nevycházelo moc článků, potažmo vlastně nic. Mám hodně práce ve škole a snažím se to furt nějak uhrávat.
Dnešní článek bude takové menší spotřebováno, protože mám v šuplíku milion věcí, co už mají místo jinde, v kontejneru.

Jelikož tu mám jen pár produktů, bude to dnes malinko kratší, ale za to to bude alespoň článek! :)

Jako první tu mám Baleu, lak na vlasy. Musím říct, že je to jedna z věcí, co mi asi nikdy nebude chybět na poličce. Na fotce je společně s ohromně sladkou vůní Love More, doporučuji! :)


ODKAZY NA PRODUKTY:





Další dva produkty nejsou úplně mými favority. Za mě jsou vypotřebované proto, protože je mamka koupila a mamka je také vypotřebovala.

ODKAZY NA PRODUKTY:




Jako poslední tu mám antiperspirant, který miluji a linky, které jsem ačkoli vychvalovala, tak nejsou úplně to, co dříve. Snad se to změní.

ODKAZY NA PRODUKTY:




Doufám, že se Vám článek líbil a přinesl Vám něco alespoň malinko užitečného :)
Hen <3

Komentáře

Oblíbené příspěvky