Krém na tělo i obličej - Verona Laboratories - Hedvábí+Divoká růže a Arganový olej+olivy


Ahoj! :)
Vítejte u dnešního článku! V dnešním článku bych Vám chtěla ukázat další "vůně" krémů od Verony. Názor na krémy mám furt stejný. Je to super věc, co zhydratuje. Pokud to použijete a po chvilce si umyjete ruce, krém je nestihne vyživit, takže budou suché, ale v případě, že necháte krém pěkně působit, dočkáte se nádherných výsledků! :)

Arganový olej + Oliva

Hedvábí + Divoká růže


Jelikož jsem na tyto krémy recenze psala, dovolila jsem si tu vyjmout nějaké části a vložit je sem.

A teď přijde to nejlepší. Nejen, že tento krém krásně voní, je lehký a příjemný a opravdu na sobě pociťuji změny. Ale ta cena! Když Vám jí řeknu, tak mi oči vydloubete.
Horší je dostupnost. Tuto hračičku neseženete v drogérce, bohužel, možná po kouknutí na internet něco najdete, ale tam je cena relativně o dost vyšší, asi 90 korun.


Tento krém jsem používala hlavně v létě, kdy je pokožka asi nejvíce namáhaná. Používala jsem ho i po holení, na zklidnění pokožky. Musím říct, že mě sakra mile překvapil. Omlouvám se za to slovo, ale jinak se to říct nedalo.
Tato kouzelná krabička opravdu dokáže divy! Je pravda, že na pleť jsem ho spíš nepoužívala, ale na noohy po holení, na zhydratování těla, které není přesušené, lahoda.
Jak jsem řekla, mám hroší kůži, proto to asi nebude pro někoho, kdo má problémy s tím, že se loupe nebo má suchou kůži, řekla bych že jsem normál a pro mě toto je úplně numeno uno.


S pozdravem, 
Hen <3

Komentáře

Oblíbené příspěvky