T(r)op shop - Velkýkošík.cz


 Ahoj! :)
Omlouvám se, že děsně dlouho nevyšel článek, ale budu se to snažit napravit.
Už se pomalu blíží Vánoce a každý z nás přemýšlí o tom, co pořídit svým nejbližším. Já nedávno nakupovala na stránce velkýkošík.cz a chtěla bych vám něco o ní říct. Nejsem podplacená, nedostala jsem ŽÁDNÝ PRODUKT NA ZRECENZOVÁNÍ NEBO NĚCO PODOBNÉHO, i kdyby ano, pokaždé řeknu svůj názor. Odkaz na produkty - pokud se budete jen chtít kouknout → KartáčekPromítač.



Moje objednávka spočívala hlavně v tom, pořídit si kartáček na obličej, který mi ukazovala paní na předváděčce Mary Kay. Rozhodla jsem se zabruslit po internetu a najít nejlepší cenu za tento kouzelný přístroj. Na internetu jsem našla, že na velkémkošiku mají nejnižší cenu a to dokonce jen za stovku! Takže jsem okamžitě zabrousila na stránku a prohlídla si, co by se mi ještě hodilo. Do košíku jsem přihodila projektor noční oblohy, který jsem vždy chtěla vyzkoušet, ale nikdy na to neměla moc velkou odvahu.



Balík přišel pokud vím hned druhý/třetí den po objednávce, což mi přišlo super. Balík jsem rozbalila - byl opravdu hodně pečlivě zabalený, aby se nic nerozbilo. Když jsem balík otevřela, byla jsem zklamaná. Strojek na čištění pleti mi přišel jako kdyby ho vzali nějaké slečně z ruky, naházeli to do krabice a odeslali mě. Za mě to bylo docela nepříjemné zjištění, když jsem tohle zjistila. Na fotkách vidíte škrábanečky na stojku i na měnících se hlavících. Dokonce něco bílého na malé pemžičce. Nevím, zda pemza obrousila kousek plastu, ale to bílé nechce dolů. Navíc hlavice byly zpřeházené, když jsem balík otevřela.


Stroj funguje na dvě baterie, které se vkládají zespod do strojku. Abych pravdu řekla, snažila jsem se použít všechny hlavice, abych mohla poreferovat co a jak. Za mě bych si vybrala pravděpodobně jen asi 3, max 4.


Na obrázku jdu od zhora, z leva do prava.)

1.) Kuličková hlavice - Masážní, příjemná, při nanášení krému úplně dokonalá. Myslím si, že by to třeba malinko mohlo pomoct k celulitidě, ale to je jen odhad. Za mě bezvadné! Jedno mínus jedině, že pokud více přitlačíte na stojek, kuličky se neotáčí a strojek se zasekne.
2.) "Molitanová" hlavice - Výborná hlavice na peeling, i roztírání krému. Zkoušela jsem i s pleťovou vodou, bezva!
3.) Pěnová hlavice - Myslím, že by byla super na makeup, za mě i na peeling je použitelná a rozhodně je ok.
4.) Pemžička hlavice - (Podle netu smirkový papír) Ne! Ne! Ne! Za mě děs. Maximálně jako pilník, ale k tomu nepotřebujete, aby se točil. Pokud si chcete mírně suchou kůžičku odpemzovat, nemáte šanci. Navíc se stane to samé jako u jedničky. Mírně přitlačíte a strojek se zastaví. Spíš ne.
5.) Kartáček hlavice - Ano, jediný, který si myslím, že je úplně nejlepší. Sice střih štětin je trošku divočejší, z hlavice vykukují divošíci, ale jinak je v pořádku. Jediný, který je opravdu ze sady THE BEST. Na dotek je opravdu jemný, ale pokud ho už používáte dlouho, přijde mi, jako by pleť dráždil. Rozhodně ne pro citlivou pleť nebo jemnější, jinak ANO! :)



Na fotce můžete vidět malé divochy, kteří se snaží vyskočit z kartáčku. Ano, kartáček není dokonale střižený, ale co si to vymýšlím za stovku, co?



Druhá část balíku nebyla takové zklamání. Když jsem balík otevřela, všechno bylo v pohodě, drželo, sedělo. Jen jedna věc, co mi nesedí je uzavírání. Nejde úplně dovřít a pokud vložíte do projektoru baterky a chcete kryt zakrýt, nedovře se tak, jak má. V tom případě stačí málo a kryt odletí. Pokud projektor stojí a nebo kryt doslova zarazíte dovnitř, rozhodně se nebude hýbat, ale chce to větší sílu.



Projektor funguje na principu dvou tlačítek, které jsou z boku projektoru. Jedním tlačítkem spustíte jedno světlo. Takže si můžete zvolit kombinaci dvou světel nebo více.



Jak můžete vidět na fotkách níže, světla se postupně mění, takže máte opravdu širokou škálu barev, která Vás jen tak neomrzí! :) Promítač přišel bez kabelu (je to uvedeno i na webu), takže budu bohužel používat jen s baterkami.

Projektor po stisknutí jednoho tlačítka.


Projektor po stisknutí obou tlačítek.

Za mě bych asi tento eshop úplně nedoporučila, i když ho vyloženě nezavrhuji. Mám z něj smíšené pocity ačkoli zaplatíte málo, přijde vám, že to, za co jste zaplatili by mělo stát ještě o polovinu méně. Projektor je fajn, líbí se mi, je s malou vadou, ale to přežiji. Kartáček jsem čekala lepší, ale jak říkám, co si za tu cenu můžu vymýšlet, že? Pokud jste zde nakupovali, rozhodně se pochlubte s vašemi zkušenostmi, které třeba budou naprosto jiné.

Těším se u dalšího článku,
Hen

Komentáře

Oblíbené příspěvky