PETFood - Dein Bestes DM kroužky


Ahoj! :)
V dnešním článku bych Vám chtěla zrecenzovat jídlo, co dávám v malém množství Charlie.
Protože je Charlie, moje malá divoška, hodně vybíravá, dávám si pozor na to, co jí kupuji. Co mám osvědčené a co miluje jsou tyto kroužky.


 




















V DM jsem se docela dost naučila nakupovat produkty, pro králíky. Charlie se do nich vždy s chutí pouští, takže je to věc, se kterou nemáme problém. Tyto kroužky stojí asi 30 korun a je jich tam opravdu povedené množství. Já tyto kroužky dávám Charlie v malé míře. Má potom řidší bobečky a to plně nechci, takže se to snažím kombinovat a rozhodně nepřehánět. Na obalu uvádí, že králíček může dostat až 11 kroužků za den, což mi přijde hodně přehnané. Obvykle dávám tak 5 kroužků na týden, což mi přijde naprosto adekvátní, vyloženě jen na zpestření stravy. Samozřejmě ke všemu má dostatečné množství čerstvé vody, sena i normální stravy.



Myslím si, že rozhodně není důvod vašeho miláčka nacpávat těmito kroužky, protože pokud budete dodržovat to, co je tu napsané, tak si myslím, že při omezenějším pohybu vám králíček asi brzy pěkně nakyne.



My s Charlie rozhodně doporučujeme! :)
Hen


Komentáře

Oblíbené příspěvky