Bione Cosmetics - Regenerační vlasový šampon Levandule


Ahoj! :)
Vítejte u dnešního článku, který bude na téma šampon.
Pár výrobků této značky testuji a abych pravdu řekla, některé mi sedí a některé ne. A tak obdobně je to i tady, jdeme na to!



Pokud hledáte nějaký produkt, který vás hlavně zaujme tím, že je BIO a bez parabenů a silikonů, tak můžete vyzkoušet tento, to je na Vás. Já na parabeny a silikony tolik nehledím, takže jsem to brala jako recenzi normálního běžného šamponu.
Tento šampon mi přišel bez vyjímky stejný jako ostatní. Příjemný ve vlasech, pěkně pěnil a hlavně umyl vlasy. Na moje vlasy to byl ale asi trest, nebo spíš pro mou pokožku. Tento šampon mi tvořil hodně lupy, což je prostě o ničem. Asi každá z nás nesnáší, když se jí díky šamponu v hlavě urojí lupy. Nevím jakým způsobem se to stalo, ale při častějším používání (někdy mám problém zvyknout si na šampon, ale poté funguje dobře) se stav pokožky nezlepšoval a proto jsem ho vyřadila. Co se týče ostatních spotřebitelů v naší rodině - mamka ani sestra si nestěžovaly, takže to byla asi opět jen já a moje hlava.
Co se týče vylepšení vlasů a struktury, nějak jsem to nestihla zaznamenat, protože jsem bláznila z toho, jak se na mojí hlavě utvořily lupy.



Co se mi na tomto šamponu děsně líbí je barva, kterou bohužel zachycenou nemám a vůně. Přenese vás do jiné dimenze, to šampon opravdu umí. Za mě ne, ale za mamku a sestru, které mají normální pokožku hlavy - ne sušší jako já - si nestěžovaly. Takže pro normální by to možná mohl být zázrak, pro mě nic moc, jen starosti.
Cena se pohybuje okolo 70 Kč za 260 ml, což si myslím, že je hodně přijatelné, co se týče Bio kosmetiky.

Hen

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky