Balea - Ostrov snů s vůní marakuji a frézie



Ahoj! :)
Dnešní článek bude limitka, bohužel. Ale nezoufejte, přijde další. Pokud ta sleva neskončila, skočte ještě pro doprodej melounového želé, zamilujete si tu vůni. Je o něco sladší než Aroma Rituals, boží!



Jak jsem řekla, dnes to bude limitka od Balei. Je to obyčejný sprcháč, o kterém vám asi moc nepovím. Možná jen to, že pěnil hodně dobře a hlavně božsky voněl. Myslím si, že hodně limitek od Balei (letní) jsou vhodné na jedno období. Například tato vůně mi v tomto ošklivém počasí moc nesedí a přijde mi, že jsem možná radši, že už sprcháč čeká slavnostně na jízdu do kontejneru. Za mě ale úžasná levná sezónní záležitost! :)
Vybíráte si sprcháče podle vůně nebo podle jakých kritérií? Já vždy podle vůně nebo doporučení Youtuberek/Blogerek. Přeci jen, čumáčky máme každá jiné, ale mám ráda ty co nevysušují. V zimě se moje kůže z hroší mění na popraskanou a proto se chystám na obří slavnosti dopotřebování několika krémů. Mám jich v pokoji opravdu dardu, co už musí do koše.


(Jak je u mě zvykem, tady máte složení :].)

Jaký sprchový gel používáte vy? A měníte sprchové gely v zimě a v létě?








Komentáře

Oblíbené příspěvky