Balea Fresh Lime Deospray



Ahoj! :))
Dnešní článek budu věnovat Balee, deodorantu. Je pravda, že si nejsem jistá, jestli to nebyla limitka, pokud ano, tak jedině dobře.



Normálně k Baleáckým deodorantům nemám moc připomínek, ale jak jsem nedávno psala, některé mi nesedly a pak to opravdu "divně vonělo", když jsem deodorant použila například po tělocviku, což je chyba. Jde o to zakrýt tu vůni a to prostě neudělal. S tímto takový problém nemám, ba naopak, voní pěkně, ALE..
Ať už stříkám sprej z jakékoli dálky, objeví se na mém oblečení bílé kolo. Tohle je prostě kazisvět. Nevím, co je v tomto jiné než v předchozích, ale tento sprej mě zklamal a já se mu obloukem vyhýbala. Dovypoužívala jsem ho jako osvěžovač nohou v létě. Za mě už nikdy více.

Opět jak je u mě známo - složení! :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky