Avon - Violet Bubble Bath


Ahoj! :)
V dnešním článku bych vám chtěla představit pěnu do koupele.

Očividně mamka nevěděla co koupit a tak koupila z Avonu pěnu do koupele. To soudím podle toho, že do vany vleze jednou za pět let. Já jsem zvyklá se v ní ráchat pořád, takže jsem pěnu využila. Řekla bych, že pěnění bylo zhruba střední, nebyl to zrovna žádný výstavní pěnění, ale zlatý střed. Trochu mě to zklamalo, protože jsem čekala peřinu, do které se zabalím a ono nic.



Vůně je pěkná, to je asi tak jediné, co mohu vyzdvihnout úplně na vrch, protože pak už tu nic není. Cenu si bohužel nepamatuji, ale vyšlo to určitě do stovky za půl litru. Nakonec se to mamka naučila používat na vytírání podlah a tak jsme pěnu dopotřebovali.

Jakou pěnu jste vyzkoušeli VY?
Hen

Komentáře

Oblíbené příspěvky