Avon - Advance Techniques 360 nourishment Maroccan argan oil

Ahoj! :)
V dnešním článku bych vám chtěla udělat trošku delší článek. Snad to půjde se nějak rozepsat. Objednala jsem si dvě sady na vlasy od Avonu ze stejné kolekce a rozhodla jsem se je používat zvlášť a poté říct, co bylo lepší.
Sada na vlasy Advance Techniques 360 nourishment Maroccan argan oil by měl vyživit vaše vlasy. Jak už jste přeložili z angličtiny - je to marocký arganový olej, který by se o vaší hřívu měl postarat s pořádnou láskou!



Jako první jsem vyzkoušela Marocký šampon a Marocký kondicionér.
Tato varianta se mi zdála lepší, protože kondicionér vlasy uhladil, po nějakou dobu byly vlasy krásně jemné, ale na druhou stranu zplihlé. Mě to tedy nevadí, nepotřebuji mít objem, takže tato "uplácnutá" varianta mi nějak nevadila. Přišlo mi, že vlasy měly nějakou změnu a že byly o něco silnější, tvrdší, pevnější.







Kondicionér


Šampon
(Malý i velký šampon mají stejné složení i obal, proto sem vložím obrázek jen jeden.)






U druhé varianty si nejsem tak jistá. Používala jsem ji doteď. Tím, jak jsem si objednala dvě sady, tak jsem nezkontrolovala vše. Měla jsem jeden velký šampon, jeden malý, jeden kondicionér a dva oleje. Ale kam zmizel ten kondicionér? Chybička se vloudila, jinak bych si ho přiobjednala.

Složení kondiciéru 

Složení šamponu


Druhá varianta vznikla kombinací velkého šamponu a oleje. Jak můžete vidět i na obrázku, mám čtvrtku z prvního oleje a druhý ještě mám. Asi ho budu používat i potom, co pocítím, že mám suché vlasy. Tato kombinace mi přijde ne tolik účinná. V kombinaci s olejem (max. dvakrát do týdne jsem ho používala) se mi vlasy zdály buď mastné - nedala jsem tam nikdy tolik - nebo až moc suché. Což absolutně nechápu.



Co musím také konstatovat, že při používání obou variant se mi dělaly lupy, nevím proč, ale pokožka mojí hlavy nebyla úplně spokojená s tím, co přišlo. A na druhou stránku jsem nechtěla používat tripl kombinaci (šampon-kondicionér-olej), protože mi to přišlo moc těžké na vlasy. Je pravda, že když jsem olej dala do vlasů, přišly mi o něco více zatíženější  než obvykle, ale ne o tolik.
Shrnutím bych chtěla říci, že pokud uvidíte v Anovu tuto kombinaci, můžete zkusit buď tripl kombinaci, ve které vám sada přijde nebo tak, jak jsem zkoušela já. Za mě rozhodně doporučuji první variantu, která mi byla přínosem.

 Olejíček má v sobě pumpičku, což si myslím, že je asi jedna z nejlepších aplikací, pomocí kterých se dá dostat olej z lahvičky. Obvykle stačí tak dvě tři pumpnutí na moje celé vlasy, které jsou momentálně mírně pod ramena.


Momentálně zkouším kombinaci pěti olejů jako šampon, kondicionér a nějaké BB věci na vlasy taktéž od Avonu, uvidíme, jak to bude fungovat. 
Používáte přípravky na vlasy od Avonu?

Komentáře

Oblíbené příspěvky