Autumn look - GreenLook



Ahoj! :)
Dnešní článek jsem se inspirovala barvou, která pomalu mizí z našeho světa a pořádně, ve velkém rozsahu se vrátí až na jaře. Je to zelená. Toto líčení bude kombinací tmavé a světlé. Nevím proč, ale tohle líčení se mi obzvlášť líbí. Bohužel si nepamatuji od jaké značky jsem použila druhé stíny, protože jsem je hned nevyfotila, ale myslím si, že je to celkem jedno. Převážně jde o to, najít dvě barvy . tmavě zelenou a světle zelenou ve vaší paletě stínů. Odkaz na zbytek fotek ZDE!





Asi nemá cenu popisovat co jsem dělala. Typický postup, jak znáte.
Na oko jsem dala make up Role Rose, který mi posloužil místo báze, pomalu jsem začala od vnitřního koutku přidávat světlý stín, který jsem spojovala v ohybu a k předkreslenému ocásku na oko. Pak jen doladit zbytek, co na to říkáte? :)


Co jsem použila na tento make up? :)



Role Rose Paletu stínů  (Řádek stínůl mezi aplikátory, první stín)
Dermacol 24 Control - recenze
Řasenka Very Me Black od Oriflame
Tužka na obočí Mien
Jelení lůj jsem použila místo Manhattan lipglossu, který je na obrázku


Komentáře

Oblíbené příspěvky