T(r)op shop - iamcute.cz


 Ahoj! :)
V dnešním slíbeném článku vám sdělím můj názor na obchod, o kterém byl minulý článek - iamcute.cz
Opět se dozvíte můj čistě kritický názor!



HODNOCENÍ STRÁNKY

Pokud máte rádi minimalismus, koukněte se na tuto stránku, protože vás zaručeně uklidní. Pokud máte rádi lepení, školní potřeby a věci, co dnes letí, tak zavítejte sem.
Jak už víte, zavítala jsem na tuto stránku a koupila jsem si tam tři věci, takže dokážu malinko vykreslit situaci. Začnu asi tím, když jsem si věci objednala. Za několik dnů, co jsme poslali peníze mi volali, že se staly malé komplikace. Že balíček šel na jinou adresu, tudíž mám na výběr  - čekat dva týdny, než se balíček vrátí a nebo si objednat něco jiného místo věcí, které jsem zaplatila (penál měli ještě jeden na skladě). A tak jsem si objednala ořezávátko - místo v hnědé barvě v růžové-  a gumu - místo zmrzlinky makronku. Překvapilo mě, že mě (teď to přeženu) uháněli, abych si vybrala další dva produkty náhradní produkty a že jsou schopni ještě doplatit. Hodně mile mě to překvapilo, protože je vidět, že chtějí, aby měl zákazník produkty/zboží co nejdříve doma.
Vybrala jsem si o 15 korun dražší gumu. Prvně jsem tedy nechtěla vybírat nic dražšího, ale ta guma zmrzliny mi sedla jako jediná z těch menších a proto jsem rozhodla jinak. Za chvilku byl balíček u mě a já psala článek na produkty.



Popis je krátký a stručný, takže úplně v klidu stačí k tomu, abyste si zjistili dostatečné informace o produktech. 
Nevím, jestli je to teď jen tak přechodně nebo ne, ale je docela škoda, že je eshop dost vyprodaný. Doufám, že hodlají rozšiřovat jejich sortiment, protože představa ještě nějakých medvědových věcí mě přivádí do euforie.



Věci přišly pěkně zabalené. Je pravda, že obálka byla malinko otrhaná, ale chápu - převoz Českou poštou. Jinak bylo vše pěkně zabaleno.



Podle mě je Eshop hodně přehledný a příjemně udělaný. Oku vyloženě lichotí. Doufám, že přibude spousta nových produktů, abych se na ně mohla kouknout. Přeju eshopu hodně štěstí! :) Hodnocení 5/5.

Komentáře

Oblíbené příspěvky