School tips

Ahoj školáci!
V dnešním článku bych vám chtěla ukázat pár super kousků, jak začít školní rok a udělat si ho hezčí. Myslím si, že by se vám mohla spousta věcí líbit! Jdeme na to! :) (Tento článek není NIKÝM SPONZOROVANÝ, JDE POUZE O MOJE MYŠLENKY A CHUŤ UKÁZAT VÁM TIPY NA ROZTOMILÉ VĚCI.)

Jako správný školák, školačka nebo student je dobrý batoh. Asi nebudu někoho nabádat k nepravostem, ale od té doby co mám velkou skříňku a VLASTNÍ, tak jsem se naučila si 90% věcí dát do skříňky a v tašce nosit pouze nezbytnosti. Pokud si potřebuji vzít učebnici, mám v batohu složenou tašku, kterou tu taky uvidíte, a věci naházím do ní. Pár tipů na batůžky!

(Batůžek s medvídky - Rodinka, cena asi 20 Korun.)

(Puntikovaný batůžek - Taktéž Rodinka, cena také asi 20 korun.) 

(Batůžek se sovičkami - Koupila jsem u vietnamců asi za 300 korun.) 

Můj ranní start vždy začíná kávou. Je to zarušený nakopávač, který vás opravdu povzbudí - nebo alespoň mě ano. Když nestíhám svou ranní kávu, udělám si jí do nějaké termosky/skleničky a vyrazím s ním do školy. Je to praktické a nezaberete moc času! :)

(Sklenička s pěkným nápisem - koupeno v Levných knihách, cena si 60 korun.)

Nikdy v životě jsem si nenavykla na notýsky, diáře nebo něco podobného. Ve čtvrtém ročníku jsem zjistila, že to má svoje kouzlo a že to vlastně taková kravina není. Je tady i adresář, který si v dnešní době asi nikdo nevede, ale protože mi to všechno přijdou pěkné obaly a nápady, vyfotila jsem všechno, co jsem našla ;).

(Diář s budkou - Rodinka, cena asi okolo 15 korun.)

(Adresář s medvídky - bohužel netuším, byl to dárek.)

(Deník s vlajkou - bohužel netuším, byl to také dárek - myslím, že je v Levných knihách.)

(Deník s foťákem - bohužel netuším, byl to také dárek - opět bych to tipla na Levné knihy.)

(Deník s módou - dárek, Levné knihy.)

Jak už jsem psala, nenosím velké tašky/batohy, takže se musím spokojit s malým pomocníkem při ruce. Je to tato taška, která se složí a nezabere tolik místa.

                                       Taška s prasátky a medvídky - vietnamci, asi 30 korun.) 

Další super věcí jsou tyto srandovní sluchátka. Byla jsem si koupit gumičkové mašličky a u pokladny mě tyto sušenky vyloženě ovládly. Nedalo se těmto sluchátkům odolat! :)



(Sluchátka ze sušenek - Pepco, cena 60 korun.) 

A pak už tu máme vyloženě školní potřeby, které jste na blogu už viděli. Jsou to školní pomůcky, se kterými rozhodně budete vypadat stylově! :)

 (Penál medvídek - iamcute.com, cena 199 korun.)

 (Ořezávátko hovínko - iamcute.com, cena 59 korun.) 

 (Makronka guma - iamcute.com, cena 39 korun.)

A jaké jsou vaše tipy na věci do školy? :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky