Objednávka z iamcute.cz



Ahoj! :)
Dnešní článek bych chtěl věnovat mému menšímu nákupu na stránce iamcute.cz
O tomto obchodu bych se chtěla zmínit ještě v jednom článku, kde bych chtěla zhodnotit celý obchod, ale to nechme na příště. Dnes se vrhneme na zhodnocení nákupu! :)



Nebudu úplně lhát, že jsem neoslovila, ale ANO, OSLOVILA JSEM tento obchod, zda-li nehledá nějakou blogerku na spolupráci. Dostala jsem slevu na nákup a tak jsem se do něj s chutí vydala! :) To, že je tento článek "sponzorovaný" neznamená, že řeknu jen to, co je fajn a špatné si nechám. Rozhodně se nebudu brát ohánět i negativy.


Celkově jsem si objednala tři věci. Celý postup objednávky uvedu až v dalším článku ;).
Celá objednávka přicestovala v žlutém pytlíku s bublinkami a každá věc byla ještě samostatně zabalená v sáčku, jak můžete ostatně vidět na fotkách.



Jako první jsem si objednala pouzdro. Ty moji chudáčci ušmudlaní už potřebují vyměnit. Do obou se mi vysypal borčus z ořezávátka, takže celé penály, jejich vnitřky i jejich obsahy, jsou kompletně zasypány černou šmouhou. Představte si něco jako Pompeje v penále.
Ať už nekecám, vrhnu se na penál.



Jak sami vidíte, penál už od pohledu vypadá rozkošně. Můžu zaručit, že když se k němu budete chvilku lísat, budete spokojeni i s materiálem. Je to úplně božsky heboučký materiál, že bych se s ním umutlala. Penál vypadá sám o sobě hodně hezky vyrobený a zpracovaný. Co mi jediné úplně nesedí je materiál uvnitř penálu. Přijde mi na penál strašně slaboučký. Bojím se, aby ho ostré tužky nepropíchnuly. Ono, možná to na obrázku není vidět, ale je to opravdu hodně slaboučká a lehoučká látka, že z toho mám trochu strach. Sám o sobě je mi skoro škoda ho používat na pastelky. Vzala bych si ho klidně na líčidla, jako kabelku, cokoli. Přijde mi to hodně roztomilé (Obzvlášť s mou úchylkou na medvědy, hehe.)

(Malý méďa zezadu ↑
V tomto přišel penál, byl vyplněn touto, ehm, nevím jak to nazvat, pěnou? ↓)



Jako další jsem si objednala gumu, vůči některým komplikacím jsem si nakonec vybrala gumu ve stylu makronky. Rozhodovala jsem se mezi spoustou barev a nakonec vyhrála tato. Miluji všechno co je citronové a proto mi tato padla ihned do oka. Gumuje pěkně, nemám zatím žádné výhrady - navíc se dá rozložit, jupí!


A jako poslední věc jsem si objednala "strouhátko" jak ho v obchodě nazývají. Prostě obyčejné ořezávátko ve tvaru hovínka. No, řekněte, není to šik nosit v medvědím penále hovínko s makronkou? Dobře, konec srandy.


Když se zadíváte do těch očí, nemůžete odolat :D. Ořezávátko je hodně velké, což jsem vlastně ani tolik nečekala (Ano, bylo v informacích napsáno, kolik produkt měří, ale komu se to chce v realitě měřit? :O)


Má možnost "zásunu" dvou tužek. Jedno ořezávátko je delší, druhé kratší, je to vidět na další fotce. Pravděpodobně budu používat jenom jednu dirku, ale i tak mi to přijde praktické a hodně se mi tento nápad líbí.


Zjistila jsem dokonce, že samotné ořezávátko se může vyndat, takže pokud stojíte nad košem a nevadí vám si tam postát, můžete si z tohoto hovínka vzít jenom ořezávátko a ostrouhat to jen na něm. Po vyndání a znovu nandání jakoby "cvakne", když zapadne zpět.



Souhrn celé objednávky. Jsem v 99% nadšená z toho, co mi přišlo. Myslím si, že k méďovi by v budoucnu mohl přibýt další kamarád, protože přeci jen - penál s méďou v kombinaci s penálem s oškrabaným nápisem I <3 London je trošku podpásovka.

Celkové hodnocení:

Penál - 199 Kč

- Látka uvnitř penálu se mi zdá nedostatečná pro udržení pastelek
+ Vypadá roztomile
+ Je prostorný

Guma Makronka - 39 Kč

+ Pěkně gumuje
+ Nedělá šmouhy
+ Dá se rozložit (Piškot, poleva/krém, piškot), je to sice k ničemu, ale přijde mi to rozkošné

Hovínko ořezávátko - 59 Kč

+ Pěkně ořezává
+ Ořezávátko i spoje pěkně drží, takže se bordýlek uvnitř nevysype
-  Drobnost, ale musím to zmínit. Bohužel se ale bordýlek při malém znečištění ořezávátka sype ven, je to prostě gravitací.Kdyby tam byl nějaký gumový zasunovač, co by spodní část ořezávátka ucpal, nezlobila bych se. Není to nic příšerného, nevypadne vám relativně skoro nic, ale ono když to bude vypadávat třikrát, čtyřikrát do týdne, stane se to, co jsem popisovala na začátku. Pompeje.

Už jste z tohoto eshopu objednávali? :)
Madam

Komentáře

Oblíbené příspěvky