Nail Polish Haul S-he



Ahoj! :)
Včera jsem se byla zkouknout ještě ty laky a vybrala jsem si jich tam ještě pár, co vypadalo slibně a jejich složky už se nerozdvojily. Ani jeden se mi nepodařilo si ještě nanést na nehty, ale těším se na to jako malá.


První lak je fialovo-vínový. Když jsem přijela domů, lekla jsem se, že je stejný jako ten, co jsem si koupila předtím, naštěstí není. Je to jiný odstín, má trošku tendenci jít do hněda, prostě bomba! Číslo laku je 504  a krytí vypadá slušné, myslím si, že druhá vrstva nebo jeden a půl by stačila! :) Lak je lesklý, bez třpytek.

 ○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Druhým lakem je oranžový lak bez třpytek. Má podobnou pigmentaci jako jako žlutý a korálový lak. Bude nejspíš hezky krýt až v druhé vrstvě. Číslo laku je 184 a podle mě je to ideálka v kombinaci s kanárkovým lakem! :)


○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○

Třetím lakem je kanárkově žlutý lak, který mi přišel bláznivý, to je něco pro mě, nebo v to alespoň doufám. Tenhle lak je lesklý a bez třpytek. Je méně pigmentovaný, takže si myslím, že dobrou práci odvede až v druhé vrstvě. Číslo laku je 300.

  ○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○


Posledním lakem je lak, který vypadá hodně podobně jako druhý lak. Naschvál jsem je rozbila kanárkovým lakem, aby si někdo nemyslel, že jsou stejné. Je to korálový odstín, který jsem si zamilovala. Pigmentace - krytí v druhé vrstvě a číslo laku je 180.

Komentáře

Oblíbené příspěvky