Paletka stínů od Qianyu



Ahoj kočky! :)
Dnešní článek Vám napíši o značce a paletce, kterou si myslím že znáte, pokud navštěvujete asijské obchody. Na internetu jsem četla, že tato značka je složením podobná normálním stínům a je oblíbená na spoustě jiných místech, kde je brána vážněji a prodává se běžně v drogerii.
Loudila jsem mým kouzelným šuplíkem, protože si myslím, že bych mohla obměnit linky za stíny. Leží mi v šuplíku nejmíň stovka barviček, které žádostivě křičí o vyzkoušení. O této paletce se zmiňuji také proto, protože se objevila v minulém článku - Looku.



Tuto paletku jsem dostala od kamarádky před delší dobou, jak říkám, stíny moc nevyužívám, prot je moc nemám vypotřebované.

Stíny jsou mírně prášivé, ale protože na to tolik nehraju, vůbec mi to nevadí. Makeup dávám až nakonec - momentálně se mažu jen krémem, makeup se mi rychle smaže a nebo ho nepoužívám také proto, že mám na určitých místech hodně suchou kůži (viz i ten look), kterou se snažím maximálně vyživit a většina makeupů je akorát zbytečně zvýrazní.



Stíny jsou opravdu barevně krásné, svěží. Na očích po použití báze vydrží docela pěkně, bez báze jsem je nezkoušela. Nebo spíš, já nemám bázi, ale používám makeup, který je na mě hodně světlý a protože má lepkavou konzistenci, používám ho jako bázi, stín krásně přidrží, takže je to můj favorit v ALAbáze.

Nechválila bych paletku jen proto, že má pěkné stíny, ale tato paletka je opravdu pěkně pigmentovaná. Dokonce si myslím, jak ty stíny pozoruji, že dřív byly o dost krémovější. Teď jsou to velké třpytky, co jsou sušší konzistence. Je pravda, že nějakou tu chvilku je mám, takže se ani nedivím, ale i tak jsou nádherné, drží a pigmentaci rozhodně neztrácí.



Cenu bohužel nevím, protože to byl dárek. Paletku za sebe doporučuji. Líbí se mi, že to dokáže opravdu moc dobře rozjet a můžete si s barvami pěkně vyhrát. Pokud máte možnost, koukněte se l vietnamcům nebo popř. na internet, ale tam nevím, jestli se to kvůli poštovnému neprodraží.

 Fotka swatche, který není na světle.
Fotka swatche na světle. Bílá a světle růžová jsou barvy, které jsou skoro stejné, jinak zbytek úžas!

Pro ty, co mají předsudky proti těmto výrobkům. Já jsem tuto kosmetiku vyzkoušela, nezpůsobila mi žádnou reakci, nepálily ani neštípaly mě oči, takže to bude něco, co rozhodně trochu kvality mít bude.

Komentáře

Oblíbené příspěvky