Orange/Purple look


Ahoj! :)
Dneska jsem byla rozhodnutá vydat článek, zelený look, ale protože mě napadl super nápad jaký look vytvořit, musela jsem ho jít okamžitě zrealizovat. Doufám, že se Vám bude líbit alespoň z poloviny vám, stejně jako mě, protože já jsem z něj unešená!

Koukala jsem se do svojí paletky barev a trkla mě zářivá fialová přímo do očí. Věděla jsem, že to bude mistryně v záhybu a v zadní části víčka. Dopředu jsem přemýšlela nad různě nudnými modrými kombinacemi, když mě do očí trkla oranžová.  Má lehké třpytky, takže se nebude tolik bít s tmavě fialovou, která má v sobě nespočet třpytek. A tady je výsledek! :)





Co jsem na líčení použila?

Jelení lůj od Astridu
Role Rose Paletu stínů 
Dermacol 24 Control - recenze
Řasenka Very Me Black
Tužka na obočí Mien
Oranžovou tvářenku z Brava

Stín v prvním řádku, třetí zleva.






Komentáře

Oblíbené příspěvky