Jablečno/Mrkvový salát + Smoothie



Ahoj! :)
Protože se nám navrátily teplé dny a moje zuby potřebují alespoň trochu pauzu, tak jsem se rozhodla sebrat si pár jablíček a vymyslet z nich něco. Je pravda, že mi trochu trnuly zuby, protože některá jablíčka nebyla úplně dozrálá, ale vše se dá opravit trochou cukru. Dnes se asi v tomto článku nedozvíte nic zajímavého a nic, co dosud neznáte, ale napadlo mě, že by bylo fajn o tom napsat, pokud přemýšlíte o lehčím jídle v těchto dnech.



Jako první je důležité mít -  mixér, jablka, mrkev, skořici, cukr, nůž na krájení.



Nakrájela jsem si jablka, vykrájela jadřince a "bubáky" (plus popř. šťopky). Nakrájela jsem si mrkev a hodila jí spolu s jablky do mixéru. Z prvního jsem si udělala salát (růžová miska), který jsem posypala skořicí a ze zbylých jablek jsem si udělala smoothie. Jednu sklenici jsem udělala s trochou cukru, druhou se skořicí a největší - modrou - jsem nechala bez ničeho. Oboje mě zasytilo a moc mi chutnalo, mňam!

Komentáře

Oblíbené příspěvky