Černostříbrný look



Ahoj! :)
Jak jsem v předminulém článku slíbila, tak to v tomto článku plním. Slíbila jsem look, hodně výrazný. V poslední době jsem si hodně oblíbila výrazné oči. Je pravda, že se v nich tolik ještě necítím, ale myslím si, že o něco menší ocásky a cítila bych se jako doma.



V poslední době mě začalo bavit blendění, ale bohužel s mou sbírkou štětců to jde opravdu těžko, takže v brzké době plánuji pořídit blendící štětec a blendit jako o závod! :)


Sama si teď neuvědomuji, jestli jsem takové líčení už nedělala, ale to nevadí. Záhyb a ocásek jsem si předbarvila matnou modrou. Vnitřní koutek jsem udělala světlý - stříbrný, a postupně jsem propojovala černou se stříbnou až do konce ocásku, kde padla jen černá.


Při té příležitosti jsem vyzkoušela i makeup, který mi sedl, necítila jsem, že ho vlastně mám, ale na některých fotkách je vidět, že mi zvýraznil suchá místa. 


S takovým lookem rozhodně zazáříte někde na párty. Vypadá dobře a podle mě ihned zaujme, proto jsem udělala i nude lesklé rty, aby toho lesku nebylo málo! :)



Co jsem na líčení použila? :)


Lipgloss od Manhattanu 59B
Alverde stíny 60 Midnight Blue
Dermacol 24 Control - recenze
Řasenka Very Me Black
Paletka od Technicku
Paletka stínů Qianyu
Tužka na obočí Mien

Černý stín (první sloupec, třetí stín) a stříbrný (první sloupec, druhý stín).

Komentáře

Oblíbené příspěvky