BB Look (Blue/Brown)



Ahoj! :)
Dnešní článek bych věnovala zase Looku. Já vím, že vás už to musí přestávat bavit, ale já jsem si tyto typy článků zamilovala. Je to prostě boží!



Dnes to bude kombinace modré a hnědé. Na první pohled dvě barvy, které k sobě moc nesedí. Hnědé vlasy a modré oči. Ani nevím, jak mě tato bláznivá kombinace napadla, ale je tu, tak hurá na koukačku! :)


Na některých fotkách jde pěkně vidět, že se mi stíny stihly malinko slít. Bohužel, co se týče výdrže to je opravdu bída s touhle paletkou, ale na druhou stranu nabízí překrásné barvy! :) 


Než jsem šla fotit druhou várku fotek, oči jsem ještě přejela štětečkem a na této fotce vypadají relativně dost slušně! :)



A co jsem na líčení použila?

                                                           
Role Rose Paletu stínů 
Dermacol 24 Control - recenze
Řasenka Very Me Black od Oriflame
Tužka na obočí Mien
Manhattan lipgloss

Stín v druhém sloupku, třetí stín - Stín v sedmém sloupku, úplně poslední.

Komentáře

Oblíbené příspěvky