Alverde Creame Eyeliner



Ahoj! :)
Dnešní článek bych chtěla věnovat značce, kterou asi všichni známe, Alverde. Koupila jsem si od nich linky, protože jsem děsně moc potřebovala nové a tyhle mi od pohledu přišly fajn. Jsou šedé, takže nedají oku takový ráz a jsou světlejší, takže vypadají přirozeněji.



Vybrala jsem si odstín 10 Graphit grey. Jsou to krémové linky, takže je to pro moje víčka už od začátku problém. Nečekala jsem ovšem jaký. Poprvé když jsem si je nanesla, byla to pohroma. Srovnávala jsem je s linkami od Rimmelu a musím říct, že za Rimmel dám ruku do ohně, je pravda, že čas od času se obtisknou, ale je to minimální. Tady je fotka srovnání, vpravo na fotce Rimmel, vlevo Alverde.


Udělala jsem druhý test a to ten, že jsem linky nanesla v lehké vrstvě na víčko a udělala jemné linky. Víčko nějak zvláštním způsobem nereagovalo. Tím, že jsou krémové jsou hodně "mastné" nebo jak to popsat, takže mají hodně velký problém se zaschnutím, přímo katastrofa.


 Chvilku po nanesení jsem čekala a udělala druhý pokus. Na jednom oku jsem linku zvětšila a malinko protáhla. Už při nanášení druhé vrstvy jsem si všimla jednoho faktu. Když jsem štětcem na linky od Rimmelu nanášela linky od alverde, připadalo mi, že štěteček barvu vyloženě drhne. Nikdy jsem neměla takový problém s tím, že by štěteček stíral barvu. Musela jsem nanést větší vrstvu produktu, abych docílila celistvé a neprosvítavé barvy. Přišlo mi to jako vodovky. Nakreslíte, ale barva vybledne a některá místa jsou jen lehce zabarvená, některá až moc.


Jak vidíte výsledek na fotce. Linky mají prostě tragické usychání a to jsem testovala i na ruce. Chápu, že tento produkt nebude nejlepší volba na mastná víčka, ale i tak, musí alespoň něco málo vydržet.
Na první fotce vidíte rozdíl mezi pravým a levým okem. Pravé je nalíčené lehce, levé má silnější linku a ocásek. Na druhé fotce vidíte změnu po zhruba pěti minutách. Jemná linka se neobtiskla a zůstala stejná, levá - silná se obtiskla lehce na víčko. Na třetí fotce vidíte poslední zaznamenanou změnu po dvaceti minutách zhruba. Pravé oko se nepohnulo, za to levé se slilo na víčko a obtisknulo. Katastrofa.



A protože dělám ráda pokusy, udělala jsem malý pokus. Za jak dlouhou linky zaschnout. Řekla jsem si, že jim dám zhruba půl hodiny. Nakonec jsem to vydržela déle a čekala jsem tři čtvrtě hodiny. Ovšem, nevyšla jsem z úděsu. Linky ani po tři čtvrtě hodině nezaschnuly! Ani ta nejlehčí a nejtenčí vrstva. Dokážete si to představit? Já ne, tyto linky mě opravdu dost zklamaly a asi ani na ně nezapomenu.



Za mě tyto linky rozhodně ne! Trvá jim, než uschnou, jsou sice relativně dobře pigmentované, ale při nanášení se z nich stávají vodovky a to já nechci - když dám větší vrstvu, obtisknou se - když dám menší, nevytvoří celistvý a jednolitý proužek. Je lepší si koupit Rimmel a šoupat nohama, než se štvát s těmito linkami.



 A jako linky používáte vy?


Komentáře

Oblíbené příspěvky