Gigantické spotřebováno

Ahoj,
omlouvám se, že jsem teď zase chvilku vynechala, ale znáte mě. Na tomto blogu snad nikdy nebudou články tip ťop na den. Mimochodem, včera jsem si náramně užila Atma na Vysočina festu, ale o tom jindy.

Jak už jste si z názvu přečetli, tento článek věnuji spotřebovaným produktům, o kterých už jsem psala, takže to bude jen takové shrnutí a vy alespoň zjistíte, jak mi dané produkty vyhovují. Právě dnes jsem totiž otevřela můj šuplík, kde mám věci na tento blog. V půlce je předělen kartonem a na jedné straně jsou produkty co musím spotřebovat a na druhé ty, co už jsou spotřebované a chci je napsat. Jenže čirou náhodou už mi nejde šuplík moc dobře zavírat vlivem bohužel těchto nepříjemných událostí a hlavně toho, že na tento blog moc nepíši, takže jsem se rozhodla udělat rekapitulaci toho a co nejvíce produktů už poslat do koše.Kliknutím na fotku produktu otevřete recenzi.
Nemá cenu dál okecávat, vrháme se na to! :)

Jako první tahám z tašky Schauma šampon na ochranu barvy barvených vlasů, můj názor se nezměnil. Změnil se jen přebal produktu. Já produkt používám v nouzových případech, mamka ho neustále kupuje na svoje barvené vlasy.


Jako druhou věc z tašky tahám odličovací mléka od Bione Cosmetics. Tyto mléka už asi nekoupíte, psala jsem to už kdysi v článku, ale pro mě to byla fajn věc a ještě dvě jsem vypotřebovala.


Jako třetí z tašky tahám Cien šampon proti lupům.


Jak vidíte, změnil se jen přebal. Možná mi přijde, že ten modrý je méně účinný. Nevím proč, ale v některém článku už jsem zmiňovala, že se mi vyskytl problém se suchou pokožkou hlavy a tento šampon už neměl sílu. Ostatně jsem je oba zase pěkně vypotřebovala.


Jako čtvrtou věc tahám Balea Lak na vlasy.
O tom asi nemám co povědět. Výdrž skvělá, vlasy pružné, jemné, příjemné na dotek. Nic se nezměnilo.


Jako pátou věc tahám Schauma šampon k regeneraci.
Změnil se jen přebal produktu, nic více.


Šestou věcí co tahám je Balea deospray.
Tento deospray je opravdu voňavý a hodně se mi líbil, doufám, že něco podobného zopakují. Ale jak to znám, přijde něco podobného brzy :).


Sedmou věcí je Cien šampon s novým přebalem pro barvu a lesk.


Osmou věcí je Isana Deo spray.
Jeden z mála, který je levný, funkční, pěkně voní na těle, takže je to prostě ideálka, kterou opravdu na léto chcete.


Devátou věcí je šampon od Bione pro regeneraci. Názor se rozhodně nezměnil, možná lehce zhoršil, protože mi nepříjemně drhnou vlasy po umytí a přijde mi, že je spíš vysílí než nabudí. Má nový přebal.


No a posledním hitem je Schwarzkopf, který zavírá tuto spotřebovanou mánii.
Poslední produkt je lak na vlasy, který bych porovnala a dala na stejnou úroveň s baleou, jen o něco málo lépe voní. Cena se ale produktů trochu dost liší.


Děkuji za přečtení článků a do komentářů mi můžete napsat
"Jaký je váš poslední spotřebovaný produkt?"
Madam




Komentáře

Oblíbené příspěvky