Avon NutraEffects active seed complex daily cream


Ahoj! :)
Dnešní článek bych chtěla věnovat katalogové kosmetice. Mamka mi objednala tento krém, že by měl být dobrý a moje zkušenost s tím koresponduje.
Hledáte krém, který změní vaší pleť v dětskou prdelku a nebo jí k ní alespoň přiblíží? Tady ho máme! :)

Tento krém má být na denní nošení, má SPF 15. U této první informace bych se ráda pozastavila. Konzistence je hodně příjemná, působí jako lehký krém, který se pěkně roztírá, ale když se rozetře, vytvoří doslova "mastnou pokrývku", takže je pleť hodně přemaštěná. Je pravda, že pokud bych tento krém používala ráno, tak budu mít mastný obličej ještě k večeru. Podle mě se tento krém skvěle hodí na noční aplikaci. Do rána se vsákne (ano, možná se trochu opatlá polštář, ale není mastný) a pleť udělá nádhernou.
Mám smíšenou pleť, takže moje pleť doslova chrochtala blahem, protože měla dostatečnou hydrataci a léčivou látku na akné.



Co se týče efektu. Řekla bych skoro, že jsem se ze začátku bála, že mi ucpe póry, protože je po nanesení hodně mastný a dává takový dojem. Ale naštěstí ne. Krém se pěkně vpije a pokud máte nějaké uhříky, rozhodně vám je opraví a zacelí. Po delší době se mi akné zlepšilo asi o jeden a půl stupně. Pokud moje pleť nemá zrovna "svůj den", okamžitě sahám po tomto krému a pupínky se ihned začnou léčit a rychleji zmizí.

Malou poznámku bych dala, že se mi líbí provedení balení. Víčko je bílé s jemnými třpytkami a kelímek nebo nádobka je ze skla. Už několikrát se mi stalo, že krém spadl, ale nikdy se nedej bože nerozbil.
Parfemace není nijak závratná, nebije do nosu, takže jsem i s ní spokojená.


Krém má být HYPOALERGICKÝ - ŽÁDNOU  NEGATIVNÍ reakci jsem nezjistila, žádná alergie
                     Bez BARVIV A PARABENŮ


Tento krém můžete sehnat v avonu do 150 korun. Opravdu se vyplatí do něj investovat.

Tady jsou ingredience krému. ↓


Komentáře

Oblíbené příspěvky