Cien Shower Cream Tropical Mango


Ahoj!
Tentokrát to bude zase recenze. Jelikož koukám na obal tohoto sprchového "krému", nikde nevidím, že by to byla limitka, takže tento produkt rozhodně seženete, i když ho nedoporučuji, ale nebudu předbíhat.

Mamka jak je známo je nákupčí všech těchto produktů co se týče sprchových gelů a šamponů. Jak se zdálo, asi jí tahle vůně voněla, no, proč ne, příjemná je, možná až moc přeslazená a chemická.
Když se tento produkt objevil u nás ve sprše, tak jsem zajásala a okamžitě jsem ho vyzkoušela. Jak píši, za mě nedoporučuji, protože jsem opravdu netušila, že chvilku po tom, co vylezu z koupelny se ze mě stane rajčátko, já se celá osypu a vyloženě skoro vyschnu. Měla jsem hodně podrážděnou a vyschlou kůži, že jsem hned pádila pro krém. Opravdu sama nevím, co mi na tomto produktu nesedlo, protože moje hroší kůže odolá všemu, ale bylo to rozhodně něco, co v jiných sprchových krémech není.



Tady máte složení, rozhodně se kouknětě, zda-li na něco nejste taky alergičtí. 

Komentáře

Oblíbené příspěvky