Apple Cosmetics Lip/Pen


Ahoj! :)
Tentokrát ti bude o konturkách na rty od značky Apple. Ani sama nevím, jak jsem se ke značce Apple cosmetics dostala, ale najednou jsem v přihrádce objevila dvě konturky, které mi přišly na recenzování fajn.

Když se vrhnu i hned na recenzi. Tužky vypadají obyčejně, vzhledem nezaujmou ani neurazí. Zlaté zakončení mám bohužel trochu "zrezlé" nebo jak to popsat a to je nemám dlouho.
Když jsem si ze začátku myslela, že tužky nanesu na rty a budu okouzlena výsledkem, byla jsem hodně naivní. Na ruce vidíte swatch obou tužek. Jedna je v odstínu Orange a druhá v odstínu Plum. Jak o sobě názvy prozrazují, Orange má hodně oranžový podtón a Plum má hodně tmavý podtón, takže působí o dost pronikavěji.

Vrchní je odstín Orange a spodní odstín Plum.

Když jsem konturky nanášela, objevila jsem peklo. Bylo opravdu těžké dostat tužku na rty. Při přitlačení jsem drhla rty a barvy na rtech moc nepřibývalo. Po navlhčení tužky se s ní pracovalo o malinko lépe. Podle mě tuha na pohled a swatch na ruce vypadají relativně měkká, ale pokud se pracuje s rty, je jako kámen, vůbec není krémová. Co se týče výdrže, tak nevím, měla jsem jí na rtech asi hodinku a ani se nehnula (popravdě se nedivím, skoro jsem tam tu barvu musela hřebíkovat, tak by bylo divné, kdyby se hnula).

Takže jsem byla malinko zklamaná, že tužky, které vypadají na swatchi přijatelně a pěkně se jen tak tváří a v posteli mají bubáka. Takže rozhodně ne. Pokud hledáte lepší konturku, tak doporučuji od Essence.


Konturku nebylo možné pěkně rozetřít ani vpracovat do rtů, proto se mi v zadních částech rtu nepodařila dát barva.

Komentáře

Oblíbené příspěvky