Week/end 1.




Ahoj! :)
Protože tento blog je o dost osobnější než Timbrlake, rozhodla jsem se Vám psát články o tom, co jsem dělala přes týden. Pokud tu bude hodně nudný týden, tak nevím co budu spát, ale snad se to nikdy nestane :D.



Ze začátku týdne jsem mamince ze skalky ukradla javory. Protože má skalku pod jedním obrovským a oni na mě koukali, vzala jsem si je do květináče. Chtěla bych z nich boncaje, nebo jak se to píše, ale protože to zkouším každý rok, nikdy se mi to nevyvede. A to Javory miluji! :)



Už asi dva týdny dopředu jsem měla děsný problém s lupy. Je úplně normální, že v přelomu zima/jaro se mi udělají, ale teď už nezabíralo absolutně nic, ani šampony proti lupům. Byla jsem opravdu dost zoufalá, ale pak mě napadlo, že když vezmu olej a vmasíruji ho do částí, kde je místo nejvíce postihnuté, nebude se loupat. Fénem jsem zafénovala malinko do vlasů a konečně to šlo pryč :). Na efekt s šamponem jsem ho ještě nezkoušela :).
 

Ve čtvrtek jsem si šla koupit boty. Byla iluze jaké, protože mám všeobecně problém s výběrem čehokoli. Když si něco umanu a hledám to všude, je to předražené (protože to chci já), nebo to nikde není. Chtěla jsem boty na podpatku/klínku s přezkou, ale nikde jsem nenašla. Možná jsem blázen, ale nakonec jsem se nechala umluvit na tyto suprové boty, které mi přijdou fajn.




A hned po nákupu bot jsem se klepala na autobusáku, abych stihla autobus a někde se neztratila, když jsem jela na dlouhý výlet do Moravských Budějek. Cesta byla dlouhá a nic nepřekonalo malé děti křičící po celém autobuse. Díky bohu, že jsem pryč.



V pátek jsem si tedy koupila holínky, protože je potřebuji jako sůl. Pojedeme brzy na geodetický výlet a já nemám gumáky? :D Takže jsem si koupila tyto. Mají menší problém, na lýtko je krásně dostanu, nahoře jsou na milimetr přesně, ale jsou děsně lesklé, že na nich už teď je vidět prach a dole u kotníku mi pokaždé vytvoří takovou krásnou bouli, sranda.
Večer jsem zakončila u dobrého pití s holkama ze základní školy. Už jsme si nesedli spolu někde snad léta! :)

Sobotu jsem zabila s kamarádem a neděli jsem věnovala výkresům, tedy, alespoň jsem si to myslela. Kromě technické zprávy jsem malinko pohnula s výkresem, ale zbytek nic. Sakryš.



Fotky z pokusů o ALAUrbanismus najdete v předchozím článku nebo zde.

A co vy? Jak jste strávili svůj týden VY? :)
Madam

Komentáře

Oblíbené příspěvky