Blogerky a Youtuberky

Tak už tu jsem zase s motivací napsat snad trošku delší článek týkající se blogu, blogování a hlavně blogerek.
Do nedávna jsme se ještě všichni smáli "průkopnici" Natalii Sadness, která natáčela svoje Zvídavé dotazníky.
Video Natalie
Snad po tomto "projevu" a prolomení ledu se stalo natáčení videí zcela běžné. Kdo měl mobil, fotoaparát nebo kameru, začal točit a vyjadřovat se ke všemu co ho napadlo.
Účelem toho ale nebylo se zveřejnit, ale odpovědět a ukázat jakou hromadu času věnujeme našemu blogu. Ha, v dnešná době je tomu ale jinak. Kdo má vesměs zrcadlovku, nebo hodně dobrou kameru, má docela dost pozornosti (poté i osvětlení,..). Natáčí se denně přes XX videí denně a to skoro o samých hloupostech.
Já sama bych si chtěla zkusit natočit video na nějaké téma, kterému rozumím, ale samotnou mě nenapadá jaké.
V dnešní době uvidíte velkou věkovou škálu blogerek nebo youtuberek. Ha a to je možná další chyba.
Blog nebo sláva?
Blog reprezentoval osobu, svým záhlavím, menu, rubrikami, zaměřením a tak dále. V dnešní době je to spíše kosmetika.
Co mě ale na plno blogerkách mrzí? Našla jsem plno super blogerek, které najdete na youtube a hned jsem si je dala do odběru. Před tímto článkem jsem si prohlížela blogy, fotky, ale co hlavně chování.
To je jedna z věcí, která mě strašně mrzí. Plno slečen/blogerek hned potom co dosáhnout určitého počtu odběratelů se změní. Nechci zmiňovat, ale přesto mě zaráží, že chování blogerek ke svým čtenářům je arogantní (ne u všech).
Pokud mám ráda svůj blog, mám ráda i své čtenáře, no není to tak?
Můj přehled blogerek, které se nemění a mám je stejně ráda
1.) Asi začnu tou nejoblíbenější a hlavně mou největší favoritkou.
První místo si vysloužila milá blogerka Hanny Brokolice. Přijde mi strašně milá, na nic si nehraje. Před kamerou je uvolněná a dokáže mluvit k věci.
Protože její kanál byl jako první mezi blogerskými videi, asi nejvíce se mi zalíbila.
Na Hanny se mi líbí, že rozumí kosmetice a tím mi dost přispívá k tomu, abych jí porozuměla i já.
DSC_0156
2.) Druhou příčku si u mě drží youtuberka, která je sympatická, usměvavá a strašně mi svými videii pomohla k určitým postupům. Youtuberka Mamalifestyle
Miluju její vlogy a tagy :3
3.) O třetí pozici se perou dokonce tři slečny. Nevím jak je seskládat, proto je dávám do společné trojky.
BeautyBarb Blog - Milá, veselá slečna, která si myslím, že je spokojená s tím co dokázala. Strašně se mi líbilo, že vymyslela dobrým způsobem giveaway!

MsBajuskaaa - Slečna, která se v každém videu směje, je přesně jak já. Praštěná a ukecaná. Líbí se mi její "recenze". :)
Getthelouk - Zezačátku jsem jí nemohla přijít na chuť, ale potom co přidala několik dalších nových videí jsem si jí oblíbila. Na getthelouk se koukám asi jen pro to, že já s kosmetikou jako ona se asi nikdy nesetkám :).

By Lady Moore

Komentáře

  1. Pěkný článek, já musím říct, že Mama life style jsem začala sledovat už kdysi dááávno... její videa se mi líbila, ale v poslední době je na mě moc afektovaná a mrzí mě, že už to není taková ta milá sympatická holčina... :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě přijde spíš tak nějak jak se vyspí. CHápu, že jí asi chodí hodně spoluprací, ale dá se tomu rozumět. Jen někdy nevím, jestli to co všechno dělá není jedna velká reklama v poslední době. Ale mám jí furt ráda :)

      Vymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky