Balea sprchový gel - čokoláda a fíky

Ahoj čumáčci,
další z produktů by se dal nazvat jako Empty product - LIMITED EDITION. Tuto krabičku/lahvičku nebo jak to nazvat tu mám docela dlouho. Myslím, že to letělo před rokem, dvěma? Netuším, nevzpomínám si, takže napíšu jen zmíňku, ale stejně to bude jen taková informačka.

Schovávala jsem ho dlouho, protože jsem si ho koupila a docela rychle vypotřebovala, tak sem si řekla, že si ho nechám na něco a teď se hodí na "recenzi".

Byl to normální baleácký sprchový gel s vůní čokolády a fíků. Byla to edice, když v této variantě byl i deodorant, který taky mám.
Někoho balea vysušuje, někoho ne. Pro mě to není nic ukrutného. Mám kůži hrocha, takže mi stačilo hodně za málo. Jak asi víte, balea je hodně levná, takže cena vs kvalita je možná mírně kleslá, ale uděláte s tím hooodně muziky. Popřípadě po koupeli použít krém. Dokonale příjemně a lehce voněl.



Komentáře

Oblíbené příspěvky