NOBODY cares ANEB V čele je postava!


Jako dnešní téma článku bych uvedla "Nobody cares ANEB V čele je postava".

Ani nevím,jak mě napadlo o tomto tématu psát,ale jelikož jsem našla ve svých záložkách plno obrázků toho typu,tak mě napadlo je dát do jedné kupy,do článku.
Málo kdo se koukne na Madagaskar,málo kdo se stane slavným.Ale docela často se stanete šikanovaným.
Stačí málo a plno lidí si vás může dát na "černou listinu" jen kvůli vašemu vzhledu.

Tímto obrázkem bych chtěla ukázat,že není ŽÁDNÝ rozdíl mezi "krásným a ošklivým člověkem".

Něco málo o tom vím,takže jsem chci dát i svoje zkušenosti. Ano, nemám číslo S, ale nějak mě to ani neštve.Jen mě mrzí,že někteří jsou schopni napsat něco,co vás na druhou stranu může posadit na zadek nebo srazit na kolena.Jako například tyto dvě malé ukázky.Jsou to ukázky z mého Asku,každý známe Ask.fm,stránku,na které se dotyčné osoby můžete ptát na cokoli,nejlépe anonymně.To je to nejhorší,co se snad mohlo vytvořit,sice mám ask dodnes,ale to co mi někteří dokázali napsat,mi připadalo bezcitné.Chtěla jsem ho smazat,ale pominulo to,tedy,alespoň vždycky na chvilku..
Tyhle narážky nebyly jenom kyber,ale i slovní,kluci si prostě neuvědomí,že vás může zranit i to,že vám řeknou "Kolik vážíš,sto kilo?Tunu?".Berou to ze srandy,vy zezačátku taky,dokud to není denní rutina.
Každou chvilku jsem si říkala,ty to zvládneš,už jen chvilku a bude konec!Až potom mi kamarád poradil cennou radu.

Nevzdávej se těch,kteří jsou ti blízcí nebo ty jsi jim blízký.Osobám,kterým na tobě záleží bude jedno jak vypadáš (nemyšleno úplně doslova),ale bude jim jedno jestli budeš namalovaná nebo ne.Jestli si vyžehlíš vlasy nebo ne.Ostatními můžeš opovrhovat.Jen ti závidí a proto tě chcou poslat až na dno,aby vyplnili tvoje místo slávy.
Říkej si,že jsi pěkná.Svoje drobný chybičky si dolazuj a měj se ráda!
S touto,pro mě užitečnou,radou mě nechal žít.Po několika týdnech se ve mě změnilo všechno.Začala jsem si o sobě myslet něco víc a začala jsem lidma,kteří mě pomlouvali opovrhovat,přesně tak jak mi poradil.Začala jsem být pro své okolí drzejší.Změnila jsem se,ale psychicky jsem se vyrovnávala s tím,že mě někdo chce srazit až na zem.
Taky mám úžasnou kamarádku,která mě po mým každým "Jsem tlustá." plácla.Tím mě trošku naučila,že i ona si mě váží takovou jaká jsem a už jen to,že někdo tak schopnej vás dokáže podržet?To je za všechny peníze,prostě k nezaplacení :).

ALE VŠECHNO NEMÁ HAPPYEND!
U některých osobností je to ovšem těžší.Nemají ty,kterým já děkuji a proto se to snaží vyřešit jinak.Ale beznadějně.Někteří se snaží řešit problém přehnaným hubnutím,ale bohužel isebepoškozováním nebo sebevraždou.
Pár fotek - FOTKY NEJSOU VHODNÉ PRO SLABÉ POVAHY.

1.) Přehnané hubnutí se může změnit v anorexii nebo bulímii (většinou k nim mají sklony)

2.) Sebepoškozování

Komentáře

Oblíbené příspěvky