No Party!


Ahoj,
po delší době jsem se rozhodla napsat úvahový článek. Nebo spíš svoje myšlenky naflákat do bílého obdelníčku s funkcemi.
Ano, konečně píšu.
Docela často při seznamování jak po internetu nebo i v reálné životě slyším otázku "A co zábavy, chodíš někam na akce nebo si doma?"
Ehm, mladý muži, mám brát to, že sedím doma jako ztvrdlý vejce jako urážku? Ne, máš pravdu, jsem dost líná na to, dojet někam na akci a pořádně se pobavit, někteří se jen opít a některá individua (je to tak dobře?:D) sbalit cokoli co si půjde užít.

(Co mě opravdu BAVÍ je Disco Stu a Horečka sobotní noci :3)

Jo, sama za sebe dokážu říct, že nevím co bych na tý "zábavě" akci dělala. Ono je sice pěkný si zatancovat a vyblbnout se, ale už tak pěkný není, když tě někdo sem tam kopne (pak si připadám spíš jak na koncertě Asking Alexandria než na nějaké disco párty) nebo tě někdo na mol OMYLEM polije pivem (není to moc příjemné, obzvlášť pokud se vám pivo protiví ).
Co mi možná vadí míň je ta hudba. Jsem asi dítě s dobře zachovalým hudebních (hluchem :D) sluchem. Netvrdím, že to je příšerná hudba nebo tak, ale nepřijde mi tak nějak originální, když někdo udělá stejný základ a druhý to okopíruje. Nebo se okopíruje část písně. Ano, nějaký to dzum dzum dzum tududududu mě asi nevzrušuje.
Další super zábava je pití. Pokud neplánujete na akci přinést nejméně tři sta korun, ani do klubu nevstupujte.
Co ale nehodlám sledovat a čemu přihlížet je fakt, že si tak sedím a okolo mě procházejí opilé třináctileté slečny, zmalovanější než já, míň oblečenější než já a nastavují se jako mouchy na hovínku. Fuj. Ve třinácti jsem žila chatem a bála jsem se jít s někým ven. Ha, tedy možná.

Asi nevím co dál říct, nemám ráda discoakce, zábavy nebo tak. To si raději zajdu na bigbeat, kde si to pořádně užiju. No a nebo na nějakou metalovou akci a pozorovat dlouhovlasé mladíky. Pšššš.

Napsala Lady Moore


PS: Narozdíl od vlasů do kohouta mě tohle bere :3

Komentáře

Oblíbené příspěvky