Naši muži

 


Ahoj, ahoj!
Přemýšlela jsem o tématech co jsem ještě nenapsala a došlo mi, že tohle by mohlo být malou inspirací pro muže.
Dnes, jelikož je pátek večer jsem se rozhodla napsat ještě nějaký ten článek. Je pravda, že teď jich je tu docela dost, ale něco mě chytlo a donutilo napsat o tomto. Jak už v názvu vidíte, tento článek bude opravdu zaměřen na naše muže.
Hodila jsem pár bodů na papír a teď už tedy i do článu. Úlohou tohoto pokláboseníčka je poukázat na chyby mužů, které zrovna nejsou příjemné. Ano, i my ženy chybujeme, ale snažíme se je omezit. Tenhle názor je čistě můj, ale myslím si, že můžu mluvit za více žen. Snesu kritiku :).

1.) Péče o o svojí krásu, vlasy
Ačkoli si hodně mužů, ať s dlouhými nebo krátkými vlasy myslí, že se jich to netýká, tak bohužel týká. Ano, sama za sebe říkám, že se mi líbí dlouhé vlasy, ale doslova mě drtí to, když je má někdo mastné, příšerně poškozené, nebo vypadají, no, jak to popsat. Nevím kdy a kdo navrhl účes kohouta, ale byla to snad největší chyba.
Plno amatérů, co si pohrávají s gelem v dlani (myslím gel na vlasy -.-) si myslí, že je to hračka, ale pokud si nekoupí dobrý gel nebo se s tím nenaučí, dopadne to tragicky. Někdy i tak, že to vypadá docela nechutně. Bílé slepené trsy vlasů.


2.) Posedlost svým tělem
Opravdu co je horší vidět před zrcadlem než ženu je muž, co stojí v trenkách před zrcadlem a pozoruje se. Každý sval, každý milimetr čtvereční, který není dostatečně vypracovaný. Ty kokos, to nemáte nic jiného na práci?

3.) Mistr světa amoleta
Tento bod úzce souvisí s bodem předchozím. Sama nevím co se ženám na těchto mužích líbí, ale já nestojím o to, aby za mnou přišel můj kamarád/přítel a přebarvil, ano doslova přebarvil příběh a udělal ze sebe největšího hrdinu. Radši ho budu táhnout z bojiště za nohy, než aby sám vyvolávat hádky a rvačky. Ano, jsem radši, když sám přizná, že si na něco netroufne, nebo že má z něčeho strach.

4.) Prevence se vyplatí
Zrovna při první hodině tanečních jsem si všimla jedné nemilé a ne zrovna chutné události. Seděla jsem na "střídačce" a sledovala ostatní páry, jak jim to pěkně šlape. Co se ale nestalo, přede mnou stál kluk, kterému kapalo z nosu. Opravdu se mi zvednul žaludek. Ano, chápu, pokud nemáte u sebe kapeníky nebo nemáte kapsy, ale pokud já vím, u saka/kalhot kapsy jsou. No, to nemění nic na tom, že kapesník nemusí sloužit jen ke smrkání, ale pokud máte např. spocené ruce, bude se vám taky hodit :).


5.) Tchoř
Skoro každý z vás ocení, když se dívka navoní. Je vše hned takové příjemnější. V tomto opět někteří z vás cit nemáte. Zkuste si uvědomit situaci, že to, jak se chováte vy k nám, by se otočilo. Někdy je to docela zajímavá myšlenka :). Proto si myslím, že není tolik těžké si zajít do drogerie a něco si pořídit. Pokud nechcete utrácet tisíce za vůně (což vám rozumím), je jednodušší si koupit nějakou pěknou, levnější vůni. Uděláte velký dojem. Miluju, když kolem mě někdo projde a za ním se line ta pánská vůně.

6.) Nádech, výdech
Každý z nás má před nějakou schůzkou trochu strach, klepe se nebo je jen nervozní. Ano, snad každý ten pocit alespoň jednou zažil. Co v tomto bodu chci zdůraznit je hlavně žvýkačka. Malé, levné a udělá se s tím hodně muziky. Opravdu žádná z nás nerada při bližším kontaktu cítí váš oběd, snídani nebo večeři. Ehm, nedej bože to, že jste si zapomněli nebo nestihli vyčistit zuby. Někdy se stačí napít nebo něco zakousnout a je vše o mnoho lepší :).

7.) Nemám holku
Co je nejhorší než lež je snad popírání své vlastní přítelkyně. Pokud si myslíte, že vám opravdu jiná stojí za to, tak to raději riskněte, než způsobíte velkou havárii. Co je asi nejhorší, když někomu napíšete a z cizího čísla vám záhadně někdo odepíše výhružnou sms. Ano, i já jsem byla zaskočená.

8.) Půjdeš se mnou na písek?
Říká se, že muži dospívají později, někteří snad nikdy. Myslím si, že holky si jednoduše dokáží seřadit priority a další věci aby se chovaly slušně a nevypadaly neobvykle. Někdy si říkám, že plno mužů si stahuje věk níž, ale chová se úplně ehm.
Dostává mě, že dvacetiletí kluci se chovají jako třináctiletí, hurá, chodím s třináctkou!

9.) I don't know you!
Co mi přijde jako největší chyba je snad to, že po nějaké době, co pro vás přestane být atraktivní ji vypustíte z hlavy a doslova se na ní vyserete.

10.) Nemluv o
- nevhodných tématech -
• "A co si dělala včera večer?"
" Šla jsem brzy spát co ty?"
" Přemejšlel jsem jak tě vošu*ám."
Rozhodně si myslím, že s vámi normální slečna nepromluví

- své bývalé
•Vůbec nás nezajímá, kolikrát jste se spolu vyspali, kolikrát ti řekla že tě miluje. Opravdu ne.

- A co je docela důležité, nené pěkné, když z ní budete dělat blbou, ona vám určitě nepoděkuje ;))

To je pro dnešek všechno, doufám, že jste si článek užili. Eláá

Napsala E/N

Komentáře

Oblíbené příspěvky