Love is ...?

Jako téma dnešního dne jsem si vybrala téma "Love is..?".Motivovalo mě k tomu několik věcí,ale hlavně pár osob.
Je láska v našem životě důležitá?
Jistě že ano!Ať jde o lásku mezi mužem a ženou ( nebo ženou a ženou,mužem a mužem ).I vztah rodičů k vám je láska,které si plno z nás už tolik neváží,což je velká škoda.
Každý známe ten pocit "motýlkování" v bříšku.Je to jeden z nejkrásnějších momentů a zároveň nejdůležitějších etap života.Mládí je část,ve které se snažíme najít pravého partnera do života. Někdy je to obtížnější a stálého partnera nacházíme až ve stáří.
Láska je sice skoro to nejkrásnější na světě,ale rozchody jsou o to dvakrát těžší.I když ta psychická bolest stojí za to,co se všechno krásnýho událo ;).
 

"Co asi právě dělá?" To je snad nejčastější myšlenka. U slečen je to ještě "Proč si to zobrazil a neodepsal?"..Někdy se tomu musím smát, i když potom se to stane mě, sedím a přemýšlím, kde se stala chyba..

"Muž chce být první láskou ženy, žena poslední láskou muže." *Victor Hugo*

Ačkoli se říká, že vztahy na dálku nemají cenu, někdy stojí za to, vytrpět si čekání a po dlouhé době svojí milovanou osobu obejmout..

"Říkáš: miluji déšť, když však prší, jdeš se schovat, abys nezmokl. Říkáš: miluji slunce, když však svítí, jdeš se schovat do stínu. Mám strach, že mi jednoho dne řekneš: miluji tě." *John Lennon*

"Láska se ptá přátelství: "Proč jsi na světě, když existuji já? Protože ty pácháš bolesti a rány, ale já je hojím."" *Kramná*

"Věřím, že fantazie je silnější než vědění.
Že mýty mají větší moc než historie.
Že sny jsou mocnější než skutečnost.
Že naděje vždy zvítězí nad zkušeností.
Že smích je jediným lékem na zármutek.
A věřím, že láska je silnější než smrt."

Komentáře

Oblíbené příspěvky