Komedie na entou

Článek napsaný těsně před Silvestrem.

Jelikož už za pár hodin budeme zvedat skleničku k přípitku, vybrala jsem si téma Silvestr a Nový rok!
Praví se, jak na Nový rok, tak po celý rok! Vždy jsem byla na Nový rok aktivní, uklízela, cvičila, nenudila se, aby toto pravidlo neplatilo po celý rok. Nikdy mi to nevyšlo. Ostatní dny jsem byla línější :D.
Co se ale změnilo?
S hrdostí a slávou oslavujeme Nový rok, ale proč? Co je na tom tak převratného?
Protože letos trávím tuto velkou akci doma, bez kamarádů, můj pohled bude asi jak je už poznat pesimistický.Tento článek bude jeden z mých pesimistických pohledů a to nejen kvůli tomu, že jsem doma,ale i protože až právě teď si uvědomuji, že oslavy a svátky všeho možného, jsou jen komerční zisk.
Co se stalo s Vánoci? Už se neschází rodiny a neslaví spolu Vánoce tak jako dříve.Dnes je to o tom, kdo koupí lepší nebo dražší dárek. Bohužel.
Stejně jako Silvestr a Nový rok se změnil.Dnes je zaměřen na plno rachejtlí, alkoholu a jídla.
Miliony přání na každém kroku.
Co z toho? To, že už nebudu psát 2013, ale napíšu 2014 mi nepřipadá tak úžasné pro oslavy.Je to prostě nadcházející rok. Všichni jsme o rok starší, plnější o nové zážitky, lásky, dojmy, ale proto to musíme slavit tak hlučným způsobem, že se i naše zvířata bojí vyjít z domu/boudy a kouknout se na oblohu?Že mi králík bulví do okna a potom začne jančit a lítat po kleci s naježeným hárem?

Netvrdím, že se mi nelíbí jak petardy vytváří květy, hvězdy a jiné ornamenty na tmavé obloze, ale co z toho je?
Druhý den plné zprávy toho, jak bylo 5% naší populace zraněno za příčiny oslavy Nového roku a je potom neskutečný bordel.Nemluvě o obrovském komerčním zisku.
Snad všichni oslavíte Nový rok radostněji než já.
Když už jsme u těch dokonalých přání, také VÁM jedno napíši.
Hodně štěstí a zdraví v Novém roce a doufám, že se vám splní všechna tajná i netajná přání!
 Lady Moore

Komentáře

Oblíbené příspěvky