Hug?

Ještě nedávno jsem přemýšlela nad tím, jak to půjde se školou dál, zatím se držím a snažím se ten nával zvládat.
Ale když už si udělám chvilku volno, tak si pokládám spoutu otázek. Dnes, když ostatní psali test, pokládala jsem si plno nesrozumitelných otázek a otázek, na které si sama dokážu odpovědět, ale i kdybych chtěla, jejich stav nezměním.
Jako první a zároveň poslední mě před předposledním zvoněním napadla otázka "Co pro nás znamená objetí?"
Stejně jako když každé ráno vstanu, obléknu se a vyrazím na autobus, potkám se s kamarádkou a obejmu ji. Je to tradice nebo jen zlo/zvyk?Pokud sedím se sklopenýma ušima a matně mžourám po svém okolí, protože v hlávě se mi nehoní nic pozitivního, je nejlepší někoho obejmout.
Můj názor je, že objetí je něco jako fyzická důvěra, ale ne u všech. Někdo vás přitiskne k sobě, někdo vás letmě obejme a pustí. Je to o objetí nebo o osobě?
Stejně jako jsem uvedla předtím, každé ráno se obejmu se svojí kamarádkou. Jde o tu činnost nebo o to, že se s ní ráda vidím?
Ne každý z nás má chuť obejmout někoho "falešně". Obejmou ho, i když mu je to nepříjemné.
Co rozhodně vím že je krásné, pokud vás obejme někdo, koho milujete a nečekáte to. Ta chvilka napětí a moment překvpení zároveň, dokonalost. Stejně jako probudit se vedle někoho, koho si vážíte.

Komentáře

Oblíbené příspěvky