Bez sociálních sítí?

Přijdu domů,tašku hodím k posteli nebo do kouta a pak zapínám notebook.Říkáš si, že si to stejný?Tak to tě zaujme tento článek.Nikdy jsem si nedokázala představit,kolik lidí může být závislých na té doslova modré sociální síti zvané FACEBOOK.
Nechci rýpat jen do facebooku, ale protože je to jedna z největších sociálních sítí, nedokážu si to odpusit (téměř miliarda registrovaných uživatelů).Je tu pár dalších nejen sociálních sítí, které jsou oblíbené a lidé by si bez nich nedokázali poradit.


FIND US ON FACEBOOK/Najdete nás na facebooku
Tuto větu si můžete najít v reklamě například Lidlu, ale i v jiných.
Je pravda,že už plno maloobchodů nebo i pár jiných podnikatelů si začíná vytvářet své stránky na facebooku.Najdete tam spoustu zajímavých informacích, které jsou pro vás "důležité".Je pravda, že je to jedna z nejlepších cest, ale na druhou stranu, kdo by se teď neobešel bez facebooku?
Co by se stalo, kdyby se najednou ta malá modrá věcička vytratila z našeho života?
Můj nároz je takový, že by to byl pro více jak 50% dnešní populace velký error.Už bychom neseděli za krabičkami, které nás spojují celé sny se světem.Pokud bychom chtěli si s někým z druhé polokoule promluvit, museli bychom za ním letět nebo si zavolat.I mobily jsou v dnešní době "zlo".


To je snad jedno z nejsmutnějších řešení.Přijdete do školy a sledujete, jak se všichni připojují na wifi a píší si s někým na facebooku.Já přiznám, že na mobilu wifi nemám.Jsem za to ráda, ba dokonce jsem natolik šťastná, že se zabavím sama.
Vím totiž, že pokud bych měla v mobilu wifi, byla bych stejná jako ostatní.Byla bych ještě závislejší než jsem teď.Už teď si dávám sama "odvykací" týden.Snad to zabere.
Ale při krátkém zamyšlení, co je na facebooku tak úžasného?Je to to, že můžeme mít v přátelích lidi, kteří jsou z jiného kontinentu?Falešné přátele a lidi, kteří vám dávají palec nahoru u statusů a fotek? Na jednu stranu LITUJI,že jsem se tam kdy registrovala, ale jelikož jsem tomu už propadla, nemůžu s tím nic velkého udělat.Maximálně zkrátit čas na něm.
Protože jsem neměla na té modré síti co dělat, zeptala jsem se svých sedmy přátel na dvě důležité otázky.
• DOKÁŽEŠ SI PŘEDSTAVIT SVŮJ ŽIVOT BEZ FACEBOOKU?
• KOLIK HODIN DENNĚ TRÁVÍŠ NA FACEBOOKU?
Nevěřila jsem svým očím, jaké odpovědi jsem dostala.
U první otázky
 Mi pět lidí řeklo, že ano
• Jeden že ne
• A jeden že možná
U druhé otázky
 Mi dvě osoby řekli,že do čtyř hodin denně
• Dvě osoby, do 12 hodin denně
• A tři osoby,že jsou připojeni celý den (internet v mobilu)


Kamarád Kuba mi napsal toto
"ne, ale kdyby fb nebyl, možná by vztahy mezi lidma i kamarádama byli lepší a asi by se tolik nepomlouvalo a další věci co skrz fb jdou"

Když si to tak promítám v hlavě,asi měl v něčem pravdu.V našem světě se snažíme utvářet něco, co bude pracovat za nás, co nám bude pomáhat.Cokoli, co nám usnadní život.I v tomto případě je sociální síť způsob, jak si ho usnadnit, ale ne příliš povedený.
Ani já si život bez té modré věci zvané FACEBOOK nedokážu představit a to mě mrzí...

Komentáře

Oblíbené příspěvky