5 kamarádských rad

Ahoj,
ačkoli je to asi hodně zvláštní, objeví se tu článek. Jééééééééé.
Začíná zima, všude okolo nás je sníh, působí to depresivně. Nevidíme tu krásu rozkvetlých stromů, vůni růži nebo mávání křídel motýlů. Všechno spí, spí na tak dlouho, než se objeví sluníčko v plné síle a ukáže nám zase svoji tvář.
Konec keců, článek není o tom, abych se tu rozplývala nad tím, co obvykle je, ale momentálně není.
Tím vším, co jsem teď napsala, jsem jen chtěla dodat důvod tohoto článku.
Plno kamarádů, kamarádek a spostu dalších lidí trápí problémy. Někdo trávil Silvestr sám, někdo prožil překrásně ironické Vánoce, no, holt nemůžeme mít všechno.
Napadlo mě napsat něco, co by mohlo inspirovat ostatní. Zeptala jsem se několika svých kamarádů na nějaké otázky, na které jsem naštěstí dostala úspěšné odpovědi, zde je máte.

• Nevíš jak naplnit svůj život, aby se člověk necejtil úplně k ničemu a každý ráno nevstával jen proto, protože se nedokáže zabít?
♥ Stanovit si cíl, jít za ním, překonávat ty překážky které máš, někdy tě to tak porazí, ale musíš jít dál, radovat se z maličkostí, klidně z blbostí, být sám sebou, nemůžeš ovlivnit co se ti v životě stane, ale jak na to budeš reagovat. Já se toho řídím a snažím se za vším jít pozitivně.

• Co děláš když se cítíš sám?
♥ Jelikož jsem většinou sám, tak pokaždý poslouchám songy nebo jdu ven, někdy taky pomůže kámoš, ale ne vždy je nálada se sebrat a jít když je člověk smutnej, osamělej, nebo se seberu a jedu někam pryč.

• Kde mám vzít sílu na to přežít další den?
 Tvoje rodina, přátelé, cokoli, co máš ráda. (Včetně sportu, zvířat, hobby..)

• Co je tvůj největší cíl v životě, celkově, nejen v kariéře?
♥ Já mám několik věcí co se spojej v celej život : 1. Sny, splnit si to o čem sním a pokud možno všechno co půjde
2. Dělat to co mě baví a zároveň se tím život .......... klidně i několik věcí najednou
3. Rodina a děti

 Jak "sbalíš" holku?
♥ Vždycky jsem vyčkával a podle toho to dopadlo. Ale nakonec moje současná, tak ta po mě doslova skočila.
Když to nečekáš, je to krásnější. Nikdy jsem holky nebalil.

Poslední řádky na konec:
Já se na svět tak nějak dívám pozitivně a když je mi mizerně, tak se snažím udělat radost někomu jinému, jen tak prostě nebo nějaká blbost co mě rozesměje.

Snad se i Vám bude dařit, budete mít dostatek síly na to, zvednout se a kráčet hrdě dál.
Ještě bych ráda poděkovala za 30 030 navštívení na tomto blogu!
Díky za Váš čas,
Lady Moore

Komentáře

Oblíbené příspěvky