Šedo-zlatý look



Ahoj! :)
Tentokrát tu máme trošku zajímavější look, který měl být původně černo-zlatý, ale nějak se záměry změnily a vznikl z toho šedo-zlatý.

Na horní fotce jsem Vám chtěla ukázat líčení, ale zároveň i to, že mám konečně tetování! :) Sice jen sukýnku, nožičky a kousek košíčku, ale ano! Mám to! :))


Absolutně bez použití make upu, omlouvám se za ty suchá místa, ale měla jsem zrovna špatný den a každou chvilku, co jsem je zaplácla krémem se objevily.


Fotky, na kterých jsem pozměnila look ještě rudou rtěnkou. I když jsou oči hodně extravagantní, myslím si, že ta rudá k nim hodně dobře sedí! :)



Co jsem na nalíčení použila? 

NA ŘASY:

Miss Sporty Pump up booster  
 NA ZMATNĚNÍ:
Essence All about matt!
 MÍSTO BÁZE MAKE UP:
Miss Rose (Odstín 2)
STÍNY:
Role Rose (První květ, druhý stín; Třetí květ, druhý stín)
RTĚNKA:
Moi 

Komentáře

Oblíbené příspěvky