Garnier Hydratační krém s výtažky z hroznového vína



Ahoj! :)
Tentokrát ze soudku krémů, opět.

Tento krém byl opravdu výborný na mastnou a problematickou pleť. Je to asi jediný z produktů od Garnier, který mi zatím vyhovoval a vyhovuje. Krásně zacelí pleť, nevytváří se ucpané póry a pleť může konečně dýchat. Je hodně lehký, takže rychle uschne a nádherně se rozmazává.
Pokaždé když jsem ho nepoužila se mi pleť zhoršila. Momentálně jsem si našla jiného favorita od Avonu, který má naprosto stejné schopnosti.

Obal je trošku přešlap a katastrofa. Ačkoli obaly normálně nehodnotím, tohle se nepovedlo. Plastové zelené klubíčko se samolepkou na sobě, kde je napsán nápis "Garnier..." Trošku mě to zklamalo, že krém hodí do takového plasťáku a neřeší vzhled.


Ne, opravdu jsem na Vás nezapomněla se složením! :)



Komentáře

Oblíbené příspěvky