Astrid čistící pleťová voda a mléko



Ahoj!:)
Tento článek jsem si nechala tak nějak na dýl, furt jsem ho odkládala, odkládala a nechtěla ho psát, protože není pozitivní. Já vím, ne vždy je všechno fajn, ale ty negativa mě vážně nebaví.
























Pořídila jsem si Astrid mléko a vodu, protože mi právě všechno došlo.
Když začnu obalem, ten je asi ze všeho nejlepší, protže je minimalistický. Zbytek je pohroma.
Když jsem se začala odličovat mlékem, děsně mě začala pálit kůže, celý obličej. Okamžitě jsem to byla smýt. Tak jsem si po čase řekla, že jsem alespoň šanci pleťové vodě. Když jsem ji použila, pálily mě oči, že jsem je letěla vymýt. Nikdy jsem neměla problém s žádným produktem, ani s alergií, ale tohle byla katastrofa.
Poté jsem se koukla do složení a když jsem zjistila, že mléko na suchou a citlivou pleť je absolutně naprd a že voda pro normální a smíšenou pleť obsahuje alkohol, málem jsem se osypala. Ne, prostě do produktu pro normální pleť nebudu cpát alkohol, když je naprosto zbytečný. Momentálně produkty používám k odstranění make upu, když vám svotšuju nějaké produkty na ruku. Na moje ruce je to imunní, takže to nemá žádné špatné body k odstranění svotšů. Cena 50Kč/balení.

Pleťová voda + složení
Pleťové mléko + složení








Komentáře

Oblíbené příspěvky