Odlakovač na nehty acetonový - Polish remover (acetone)



Ahoj,
omlouvám se, že po hodně dlouhé době se ozývám, ale bohužel nějak nic nestíhám, takže se snažím vše dohánět, hlavně tedy školu.

Jak už z názvu vidíte, tentokrát si rozebereme odlakovač na nehty. Koupila jsem ho nedávno u vietnamců a zajímalo mě, jak bude fungovat. Můj úžas byl na místě.

Koupíte si malou lahvičku stojící asi 10Kč/50 ml. Donesete si ji domů a čekáte, co se za zázrak z krabičky vytlačí. Hup, zázrak!
Poprvé jsem tento polský odlakovač vyzkoušela na pískovém laku, který jak je známo, hodně velký držák a nechce se jen tak pustit. Na chvilinku jsem položila namočený tamponek na nehet a pak tahem přejela a lak byl pryč. Můj úžas, že za 10 korun koupíte odlakovač nejlepší kvality mě posadil na zadek.

Na obrázku vidíte dvě varianty. Nemají rozdíl ve vůni nebo v něčem jiném. Oba voní a fungují stejně.



Čekala jsem naprosto vysušené nehty, opak byl pravdou. Je znát, že to není vyloženě hydratace, ale to ani nemůžete u odlakovače čekat. Jsou mírně vyschlé, ale rozhodně nejsou v příšerném stádiu, jako tomu dávají na zadek jiné.

Doufám, že se Vám článek líbil. Uvidíme se příště.
Madam

Komentáře

Oblíbené příspěvky