Balea Sorbet

Ahoj čumáci,
tak jsem se rozhodla zveřejnit tu jeden sorbet od balei. Je pravda, že to byla limitovaná edice, ale myslím si, že nebude vůbě problém, najít nějaký jiný sorbet. Nebudu se o tom tolik rozepisovat, protože to nemá moc cenu, ale zmíním to alespoň lehce.


Co si budeme povídat, jelikož jsem si myslela, že je to úplně něco jiného, než jsem vzala, tak jsem doma googlovala vco to je. Poté co jsem vyzkoušela a početla si všechny možné rady jsem to začala používat jako odličovací mléko ve sprše.
Je pravda, že dokonale odlíčilo, nepálilo příšerně v očích, takže jste mohli bezpečně odlíčit i okolí očí, ale co je velká chyba nebo spíš byla bylo vysušování.


Vysušování je totiž pro moji pleť zlo. Všude kde je alhokol, fuj, pryč. Momentálně s tím mám největší problém, aneb nekonečný boj.
Produkt byl krémový, stačilo ho málo, nádherně pěnil a pěkně odlíčit, navíc se pral i s voděodolnými věcmi, ne vždy vyhrál, ale dovedl odlíčení vždy na dobrou cenu.
Myslím, že byl ve slevě a stál asi třicet korun, pokud se nepletu.





Komentáře

Oblíbené příspěvky