Amber Elixir




Ahoj čumáci,
tak jsem se rozhodla vám ukázat mojí lásku. Je to kráska všech krásek. Abych pravdu řekla, zamilovala jsem si jí na první očuchnutí nebo jak to nazvat :D. Je to silná a osobitá vůně. Na internetu jsem četla, že na každém sedne jinak. Je to pravda, na každém se rozvoní a doslova rozvášní jinak.


Je to vůně, která vydrží tři dny na oblečení a rozhodně více jak celý den na těle. Já se během dne často myju, sprchuji nebo koupu, takže jsem ti výdrž zabila sprchovým gelem, ale věřím že vydrží, protože když si vemu například šátek, který dvakrát šplíchnu touto vůní, voní několik dnů ve skříni. Je to dokonalá vůně.
Cena ovšem tak lákavá není. V oriflame jsem jí viděla za necelých 500, ale na stránkách jsem jí viděla za 750 nebo nějak tak. Je to dražší investice, ale jelikož jsem milovník této vůně, dám pro ní cokoli.

(Lahvička je skleněná, víčko plastové, ale přesto vypadá elegantně.)

Protože jsem sama antitalent na vůně, zkopíruji vám složení.

"Vůně inspirovaná tajemnou krásou jantaru je obklopená atmosférou klidné smyslnosti. Vřelé dlouhotrvající tóny černého rybízu a mandarinky se rozvíjejí ve slunečnici a mystické ambře a doznívají svůdným jantarovým oparem. 50 ml"


Komentáře

Oblíbené příspěvky