Adidas for women - Fresh cool & care

Dobrý večer přeji,
dnes se podíváme na věc, která by mohla zaujmout hlavně dívky/ženy, které mají problém s pocením.

Obvykle se navlékám natolik, že přijdu do školy upocená. A proto mě jsem hledala něco, co udrží moje tričko suché a nevytvoří se na něm nevzhledné koláčky.
Mamka mi ukazovala svoji kuličku od Adidas. Vůně je hodně svěží, připomíná mi pánskou pěnu na holení, ale rozhodně mi to nevadí, ba naopak. Miluju ji! 

Svůj účel rozhodně splní. Pocení omezí a podpaží příjemně voní, i když se trochu zapotíte. Obvykle ho po pár hodinách přetírám. Je jasné,že pokud si obléknete v +40°C teplé ponožky, teplou huňatou mikinu a bundu na lyžování, že už vám asi nic nepomůže. Ale při běžných situacích jako je běžný den funguje naprosto perfektně! :)


Má vydržet 48hodin, ale znáte tyto reklamní triky...Cena za 50ml/ asi 70 Korun.
Jediná jeho silná nevýhoda, které jsem si právě všimla je Aluminium. Pokud můžete, nejvíce se mu vyhýbejte. Ale pokud Vám to nevadí a nevěříte, že to může způsobovat rakovinu, není důvod ho nepoužít! :)


Komentáře

Oblíbené příspěvky