Šampon pro zvětšení objemu s malinou a ibiškem Avon Naturals

Ahoj,
tentokrát se koukneme na zoubek jednomu produktu z Avonu.

Jak vidíte na obrázku, budeme se věnovat šamponu, který má způsobit zvětšení objemu.

Svoje pravda je, že já mám docela dost velký objem, takže jsem ho zkusila jen ze srandy a nouze.

Šampon se skládá z maliny a ibišku. Vůně je naprosto dokonalá a sladká, takže pokud si potrpíte na vůních, máte důvod, proč po tomto šamponu sáhnout.

O moc větší objem tedy neudělal. Sice lehce pozvedl vlasy, ale neudělal nic zajímavého, co by mě vyvedlo z míry.

















 Mým problémem bude asi to, že objem mám i bez šamponu. Co mě zamrzelo ještě víc, že mi šampon způsobil LUPY, což není zrovna nejlepší šampon. Myslela jsem, že to bude jen v tomto, ale mamka objednala nedávno další dva a oba dva mi dělají děsné lupy, i když si myji hlavu hned po tom, co ji namydlím.

Tady vespod si můžete přečíst ingredience.
Šampon slíbil objem, z části tuto úmluvu dodržel, ale bohužel, mě způsobil akorát trápení.. Cena už nevím kolib byla, myslím, že už se nedá zakoupit.

Komentáře

Oblíbené příspěvky