Pure Feelings (Toilette) - Shirley May


Ahoj,
protože mě tíží svědomí (kvůli tomu, že jsem se na vás celý týden vykašlala) přidám vám sem skoro denně článek. Je to takové malé vykoupení mého černého svědomí. Všechny články, dotazy a plno dalšího budu odpovídat až po dovolené, můžete se těšit na článek! :)

Jak už jste z názvu poznali, tentokrát si vezmu na maškarádu toaletku, kterou jsem koupila asi někde za 80 korun u vietnamců. Abych pravdu řekla, dříve jsem tam byla skoro denně a nakupovala si vůně jako divá. Momentálně to nemám zapotřebí, protože jsem si konečně uvědomila, že spousta voňavek neznamená jen to dobré - pokud ji nebudete dlouho používat - zasmrádne. Takže teď volím metodu - Dopotřebuj  → Kupuj novou. Je to asi nelepší metoda, kterou jsem kdy použila.

Konečně zpět k vůni. Nejvíce mě zaujala tato. Je taková, jak to popsat. Hodně sladká, květinová, ale úžasná! Děsně mi připomněla, když jsme s mamkou a její kolegyní šli na Travesti show, přesně takovou vůni jsem cítila tam, byl to osud (a nebo jen náhoda :D).

Jelikož je to toaletka, nevydrží tolik, ale abych nelhala, drží se na vás zuby nehty! :) Obal se mi líbí, je kulaťoučký a praktický :) jen se mi bohužel trochu oškrábala v kabelce - v běžném nošení. Má 75% vol.





Uzavřením chci říct, že vy mladší se rozhodně nemusíte bát jít do obchodu koupit si k vietnamcům levnější vůni. Podle mě je spousta z nich lepší než ty, co jsou proslavené. Je to trochu boj o to, prosadit i tyto vůně. A tohle všechno vám vlastně budu dokazovat furt - protože jak jsem řekla, u mě je hodně vůní, které jsem zakoupila u vietnamců.

Komentáře

Oblíbené příspěvky