Nivea Long Repair


Ahoj!
Tentokrát si řekneme něco o šamponu long repair.

Je pravda, že mamka ho koupila na zkoušku a byla s ním asi spokojená, protože se za pár dnů objevil další. Za mě ani nevím, co si mám myslet.

Má hustější konzistenci, pěkně pění, krásně smyje vlasy. ALE. Moje vlasy jsou po tom takové nijaké. Na to, že má v sobě mít látky na 3x regenerační schopnosti, tak nevím.

Spíš mě dráždil. Vlasy jsem měla sice perfektně umyté, ale ne moc dobře vyživené. Nějak mě přestalo bavit se mýt tímto šamponem a proto jsem se mu začala vyhýbat. Za mě nedoporučuji, ale je to jen otázka vlasů, struktury a délky.

Jediné co bylo asi splněno byly konečky. Neroztřepené, hezké, ale to je vše, co mě z tohoto šamponu dostalo.

 


Cenu popravdě vůbec nevím, hádám okolo 70 korun, možná méně.

Komentáře

Oblíbené příspěvky