Miss sporty - Morning Baby BB cream

Ahoj kočky,
po delší době se tu konečně zase objevuje článek. Tentokrát vás neodbydu jen tak něčím. Myslela jsem si, že to bude všechno jednodušší, ale je těžké věnovat se dvoum blogům...

V dnešním článku jsem si pro vás připravila jednu z dvou verzí tohoto BB creamu od Miss Sporty. Jako první jsem objevila verzi, která nebyla matná, v růžovém balení, myslím, že v té době u nás ještě tato verze nebyla. Po několika dnech/týdnech/měsících k nám dorazila druhá, matná, verze v modrém přebalu. Na trhu už je dost dlouhou dobu, není to žádná převratná novinka. Pokud si něco málo pamatuji, koupíte ho do stokoruny (30ml). Konec okecávání, jde se na věc.



První je verze nematná, s malými třpytkami. Až když jsem si na třpytky zvykla, objevila jsem balení v matné verzi a to mě donutilo vyzkoušet další a další.
Tento produkt slibuje 5 věcí v 1:
- zhydratovanou pleť
- zbavení nedokonalostí
- jemná pleť i s tímto make upem
- chrání pleť proti poškození
- (doslovný překlad) dává světélkující a přírovní vzhled pleti

Výsledek podle firmy má být: Zdravě vypadající a perfektní pleť. Má vydržet až 14 hodin.
Můžete ho použít jako bázi pod make up, nebo samotně jako make up, pro přirozený vzhled.



Já mám odstín 001 Nude Radiance - myslela jsem si, že to na mě bude hodně světlé, protože nemám až tak bledulkovitou pleť, ale protože je tam ta složka, která má v sobě třpytky, je make up o něco málo tmavší, ale myslím si, že sedne skoro každému.
Abych pravdu řekla, nevím, jestli tento make up vydrží 14 hodin, nikdy mi tolik nevydržel. Výdrž pár hodinek, kvůli mé T-zóně toho opravdu nikdy moc nevydržel. Hodně se otírá, takže je potřeba dávat pozor, když se oblíkáte, hodně dobře se dostává na oblečení a nechce se mu z něj jen tak dolů, když zrovna chvátáte do práce/školy.
Nebudu ničemu nic křivdit. Je pravda, že dokonale sjednotí pleť, ale protože mám na čele a nose viditelnější a větší pory, bohužel mi přijde, že je akorát vysvětlí a ukáže je.
"Make up s třpytkami? Ne, nebudu si nic takového kupovat." To je možná názor někoho, kdo toto v ruce neměl. Taky jsem vůči tomu byla trošku proti, vůbec se mi nelíbilo, že by se moje pleť měla lesknout, ale když make up ještě pro případ před použitím protřepete, aby ste měli jistotu, že se opravdu ty dvě složky spojí, vytvoří takovou lehce sametovou pláštěnku na pleti, která se při dopadu sluníčka na pleť lehce zaleskne po třpytkách.
Rozhodně je to nositelná věc, třpytek je tam opravdu málo.

Moje zhodnocení slibů:
Asi každá firma slibuje hory doly a pokud si koupíte make up za 100, nebo za 500, určitě v tom je rozdíl a pravděpodobně (ne vždy to tak je) ten dražší bude lepší.

Nemůžu říct, že by moje pleť byla po nošení make upu vysušená, byla vláčná, takže s tím nebyl žádný problém. Řekla bych, že tolik neucpával ani póry, protože jsem neměla tolik pupínků na čele ani jinde. Je pravda, že hned co jsem přišla domů jsem make up už odlíčila, i přesto tam něco málo po těch 8 hodinách ve škole zbylo.
Dokonale sjednotí pleť, to už jsem tu zmiňovala. Pokud nemáte problém s póry, máte vyhráno a příroda vám nadělila normální pleť, můžete na sjednocení nedokonalostí použít tuto metodu, která je lehká a není ani tak drahá.
Jemná a "světélkující" pleť opravdu je, to je pravda, tyto sliby mají opravdu splněny.

(Make up více nahoře je verze se třpytkami, spodní bobek s make upem, je matná verze - více v dalším článku.)

A co vy? Zkusili jste tento make up? Pochlubte se s vašimi zkušenostmi v komentářích :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky